Kattebilleder - august 2022

Sikke så meget der er sket med din lille floof :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Når Spotty vil kysse, er han ligeglad med om der ligger en baby i vejen … :grin:

23 Synes om

Morgenhygge, endda med slik på arm og kind :smiley:

Jeg ved ikke lige hvorfor han er sådan en puttegris her til morgen :heart:

12 Synes om

Nu har han jo også fået konkurrence på hjemmefronten. Så må man jo gå til den, når der kommer gæster :slight_smile:

2 Synes om

Det er lidt sjovt, for Spotty har i mange år ikke være særligt interesseret i mig (han plejede at nappe når jeg ville ae). Nu kommer han gladeligt og uddeler kys og knap så behagelig klo massage :sweat_smile:

12 Synes om

Lillesøster kunne godt lide den … hun lå og smilede :grin:

7 Synes om

13 Synes om

Har du også fået en kat uden ører? :open_mouth:

5 Synes om

Jeps til tider :lol:

3 Synes om

Alvin der normalt elsker varme, har smidt håndklædet i ringen, og indtaget gulvet, et sted han ellers normalt aldrig ligger. Selv kølemåtten, som jeg har haft en del år nu, uden den er blevet brugt, bliver brugt nu. Og ellers er ligge ved åbne vinduer, også et hit.

12 Synes om

Denne her billed af Alvin :heart_eyes: :hjertekat:

Med venlig hilsen

8 Synes om

Vi er ved at gøre klar til TICA show i weekenden, så en af de langhårede var en tur til frisøren… og det er umiddelbart hende der har færrest hår :hoho:

13 Synes om

Er du der begge dage?

Kun lørdag :slight_smile:

1 Synes om

Han du have en rigtig god udstillingen :slightly_smiling_face:, ja og dine katte også. Er der flere her fra der skal udstille. Må i også have en dejlig udstillingen

Med venlig hilsen

1 Synes om

Showbussen kommer også til udstillingen i Haslev, men dog i en reduceret udgave, da nogle af kattenes vacciner var udløbet. :doh:

3 Synes om

Rigtig god udstillingen til jer også :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ses @velfa :blush:

God søndag morgen til alle kattegale, fra Nalle og jeg :slightly_smiling_face:

20 Synes om

Godsøndagmorgen :smile:

20 Synes om