Kattebilleder december

Bambina på varmepuden :cat2:

23 Synes om

Kattene virker ikke utilfredse med dagens arrangement og jeg nyder selskabet, selvom Jeppe gør processen lidt besværlig :hjerte:

14 Synes om

Vi har det hårdt :grin:

15 Synes om

Mille, du er sød og blød, men jeg skal altså bruge computeren :dokdok: :joy:

18 Synes om

Det er på ingen måde ok med sne, når man er siameser! :flushed:

21 Synes om

Kuldskær Alvin har opdaget fordelen ved en varmepude. :hjerte:

17 Synes om

Fanatisk foto :grin: De to sidekatte med krøllede haler, der sådan ser generelt skuffede ud over livets uretfærdigheder - og så mis i midten der er trodsigt og med ren viljekraft søger at smelte alt sne med sit vrisne blik.

Lige der er en kat som ønsker sig en flammekaster i julegave - og han (?) er så klar til at bruge den for at få at det hvide stas væk…

Kan i øvrigt kun være enig i deres dom over vejret…mine pelsbamser er heller ikke imponerede.
Jeg plejer at høre mine om de ikke vil have en fleece vest når vejret er sådan :sunglasses:

8 Synes om

Flappe trodsede elementernes hærgen, men fortrød hurtigt igen :joy:
Sne, nej tak!

7 Synes om

Det kan godt være jeg sommertider syndes beimis har fanget noget, og slæbt med hjem, hvor jeg har tænkt, hvordan kan du gøre det :smil:. Men den her kat, her slår da det hele. Video vare 2 min

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Så sjovt der hvor han er kommet ud til siden ved vinduer ‘fåååk det er vist fejlbeslutning, det her…’
Er det første gang han er i sne?

3 Synes om

Det er det for dem alle tre :smile: Frank er kun to og de har først fået indhegning i sommers.
Gamle Sugieh ved udemærket godt, hvad sne er og det er ikke af det gode :smile:

4 Synes om

Det var lidt bedre i morges… Sugieh var på trappestenen. Den var kun alm. våd :smile:

13 Synes om

I dag fylder dronning Caithlin 14 år. :flag:
Hun er stadig lige smuk og styrer drengene med en jernpote… :hjerte:


Dushara Cathal Caithlin, 04.12.2021.

27 Synes om

Stort tillykke til dronning Caitlin, du er en smuk repræsentant for din race

:ballon: :ballon: :ballonbamse: :ballonbamse: :ballon: :ballon:

1 Synes om

Tillykke med smukke Caithlin :flag:

:tillykke: :flag: :tillykke:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

:flag:Tillykke med jeres dejlige smukke dronning Caithlin
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

De må komme forbi og få et ‘sne kursus’ af perser basserne. De starter med snetræning tidligt :wink:

Og her demo af hvordan man går i sne så man får mindst sne på fusserne

17 Synes om

Den teknik praktiserer Manse også - det er jo meget lettere at komme rundt, når nogen (aka. jeg) først har trampet en sti… :smirk_cat:

6 Synes om

Det er fascinerede så præcise de er til at finde ‘huller’ - uden at kikke :slight_smile:

3 Synes om