Bambina på varmepuden
Kattene virker ikke utilfredse med dagens arrangement og jeg nyder selskabet, selvom Jeppe gør processen lidt besværlig
Fanatisk foto De to sidekatte med krøllede haler, der sådan ser generelt skuffede ud over livets uretfærdigheder - og så mis i midten der er trodsigt og med ren viljekraft søger at smelte alt sne med sit vrisne blik.
Lige der er en kat som ønsker sig en flammekaster i julegave - og han (?) er så klar til at bruge den for at få at det hvide stas væk…
Kan i øvrigt kun være enig i deres dom over vejret…mine pelsbamser er heller ikke imponerede.
Jeg plejer at høre mine om de ikke vil have en fleece vest når vejret er sådan
Flappe trodsede elementernes hærgen, men fortrød hurtigt igen
Sne, nej tak!
Det kan godt være jeg sommertider syndes beimis har fanget noget, og slæbt med hjem, hvor jeg har tænkt, hvordan kan du gøre det . Men den her kat, her slår da det hele. Video vare 2 min
Med venlig hilsen beimis ejer
Så sjovt der hvor han er kommet ud til siden ved vinduer ‘fåååk det er vist fejlbeslutning, det her…’
Er det første gang han er i sne?
Det er det for dem alle tre Frank er kun to og de har først fået indhegning i sommers.
Gamle Sugieh ved udemærket godt, hvad sne er og det er ikke af det gode
I dag fylder dronning Caithlin 14 år.
Hun er stadig lige smuk og styrer drengene med en jernpote…
Dushara Cathal Caithlin, 04.12.2021.
Stort tillykke til dronning Caitlin, du er en smuk repræsentant for din race
Tillykke med smukke Caithlin
Tillykke med jeres dejlige smukke dronning Caithlin
Med venlig hilsen beimis ejer
De må komme forbi og få et ‘sne kursus’ af perser basserne. De starter med snetræning tidligt
Og her demo af hvordan man går i sne så man får mindst sne på fusserne
Den teknik praktiserer Manse også - det er jo meget lettere at komme rundt, når nogen (aka. jeg) først har trampet en sti…
Det er fascinerede så præcise de er til at finde ‘huller’ - uden at kikke