Kattebilleder i april

Sådan en fjer er et godt stykke legetøj :slightly_smiling_face:

Igor fik også en, men han vil hellere se på at Yuri leger med sin :grin:

22 Synes om

:smelter:

21 Synes om

Hvor er de kære :lovelove: :lovelove:

2 Synes om

Hadibadjas Liberty, som bliver boende indtil videre… så må vi se hvordan hun udvikler sig. Har et skønt temperament, og en lille laban er hun også :heart:

.

22 Synes om

“Killinger” er gode puder. Fanni er ret ligeglad med at Frederik snart fylder 3år, han er stadigvæk hendes killing. :lovelove:

20 Synes om

Der mangler bare krydser i øjnene, så havde han lignet en død tegneseriekat :laughing:

22 Synes om

Sikke billeder der er lagt ind her i dag :blush: :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

De ser meget ud som om, det ikke var meningen, at du skulle se dem :tihi:

1 Synes om

Nej de vil helst ikke være ved, at de faktisk godt gider putte med hinanden :tihi:

2 Synes om

Det lykkedes mig at kile min tlf ned mellem mit ansigt og Sugieh :smile:
Jamen godmorgen til dig også :heart:

21 Synes om

Runde Rie er en rigtig puttegøj :heart: Håber snart der kommer henvendelser på hende.

12 Synes om

Pip siger bare :crazy_face:

20 Synes om

Første dyrlægebesøg idag, det gik fint. Vi blev en halv time forsinkede da der var kommet noget akut ind derude. Men de sad bare og kiggede fra kassen, helt cool, og snakkede lidt med alle dem der var ovre og kigge på dem i kassen - “ejjjj, hvor har de store ører”, var den mest hørte bemærkning :grin:

Navnene er også faldet på plads

Hadibadjas Stug

Hadibadjas Sherman Firefly

Hadibadjas Lee, lidt træt efter dyrlægebesøget

… og det samme gør sig gældende for Hadibadjas Liberty :wink:

…her med lukket mund :wink:

21 Synes om

Er der system/tema i navnene eller passer de bare til vilddyrene :wink:

1 Synes om

:inlove:

18 Synes om

Ja, det er der faktisk, men det er ikke til at lure tror jeg, medmindre man interesserer sig for militærkøretøjer :hoho:

Jeg vil ikke afvise, at der er en killingekøber med i spillet her. Killingekøbere fra sidste gang er vendt tilbage og hapser to mere - de kører “militære køretøjer” navnetema på alle deres katte. Jeg havde ikke rigtig selv fundet på noget. Da de blev enige med sig selv om to istedet for bare en, tænkte jeg, at det ene tema vel ikke kunne være værre end det andet, så killingerne kunne ligeså godt kunne hedde det på stamtavle og i sundhedsbog fra starten af.

Så det er Sherman Firefly (engelsk tank 2. verdenskrig) og Stug (tysk tank, også fra 2. verdenskrig)

…også fortsatte jeg bare og fandt nogle navne jeg kunne lide til resten fra den overraskende lange liste.

9 Synes om

Det var en Sherman de kørte rundt i i filmen Kellys helte.
Den var ikke så kraftig eller så godt pansret men den var nem og hurtig at lave så de allierede havde mange af dem :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Laffe er IKKE imponeret over vejret i dag!

Han var overbevist om, at nu gik vi lige og gjorde haven forårsklar sammen i går - så måtte det da betyde forårsvejr. Ikke snevejr!

:hoho: jeg havde svært ved at holde masken, da han glad stormede ud af terrassedøren og så da han efter en halv omgang, kom gående højlydt udskældende og gik ind :hoho:

Verden er uretfærdig nogle gange :hoho:

22 Synes om

Det udtryk er Laffe ikke ene om, skal jeg hilde at sige

2 Synes om

Korater lider IKKE i stilhed. :klappe: Du kan lige så godt vænne dig til det. Han kommer fra en familie af højlydte dramaqueens… :lol:

5 Synes om