Kattebilleder i april

Rie hyggefis :heart:

15 Synes om

Skulle de ikke ligge i salgstråden? :slight_smile: De er da et godt salgsargument.

4 Synes om

Jo de burde de også :tak:

2 Synes om

Legetøjet i kattevenlig størrelse :joy:

15 Synes om

Mascot

Mercedes

Lasse

18 Synes om

Fredags sofa hyggestund. :blush:

14 Synes om

Denne fine dame har boet ved os i 1 års tid. Nu begynder hun at blive lidt en uartig pige… bider, bider i min halskæde, bider i de perler jeg på min trøje. Kradser på døren… ligger sig på hovedpuden i vores seng og flytter sig bestemt ikke, kommer først når vi sover. Hvis vi flytter hende kradser og bider hun :woozy_face:

Er det ikke underligt at hun gør det nu? Eller viser det bare at hun er faldt til.?

12 Synes om

Der holdes øje med nabolaget

13 Synes om

Find dig en mand der kigger på dig, som Spotty kigger på mig … :heart_eyes_cat:

Jeg ville løbe skrigende væk …

17 Synes om

Er det virkelig kun et år, I har haft hende? Tillykke med jubilæet :flag:

Jeg synes, du skal overveje at flytte spørgsmålet over i kategorien om adfærd. Det er ikke så hensigtsmæssigt med en lang diskussion i billedtråden, men jeg er sikker på, der er nogen, der kan komme med nogle bud på adfærden. Eller i det mindste, hvad du kan gøre ved den.

3 Synes om

Tak den er flyttet… :grin:

1 Synes om

Var egentlih i tvivl om dette billede skulle i denne tråd, eller den om håndarbejde - men eftersom Stine kun har tænkt sig at passe på mit strikektøj, og ikke strikke på det, så kommer det herind.

20 Synes om

De katte jeg har delt hjem og hjerte med, siden jeg flyttede hjemmefra. :lovelove:
Alvin, Hannibal, Emina Augusta og Emilius Milling.

15 Synes om

Smukke hver og en
:lovelove: :lovelove: :lovelove: :lovelove:

2 Synes om

Sikke en dejligt billed :hjertekat:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Der blev fladet max ud i vinduets sol :heart:

19 Synes om

Jeg håber, der er tre katte på det sidste billede. Ellers er jeg bange for, den røde er gået seriøst i stykker :uha:

1 Synes om

Jep Fireflys pote har lige sneget sig med :wink:

2 Synes om

Faldt lige over den video med billeder i aftes, der er faktisk nogle rigtig gode imellem :smil:

@Lykke 0:45 vis lige jeres katte det :joy:

Med venlig hilsen

3 Synes om

De burde de lære!

1 Synes om