Rie hyggefis
Skulle de ikke ligge i salgstråden? De er da et godt salgsargument.
Jo de burde de også
Denne fine dame har boet ved os i 1 års tid. Nu begynder hun at blive lidt en uartig pige… bider, bider i min halskæde, bider i de perler jeg på min trøje. Kradser på døren… ligger sig på hovedpuden i vores seng og flytter sig bestemt ikke, kommer først når vi sover. Hvis vi flytter hende kradser og bider hun
Er det ikke underligt at hun gør det nu? Eller viser det bare at hun er faldt til.?
Er det virkelig kun et år, I har haft hende? Tillykke med jubilæet
Jeg synes, du skal overveje at flytte spørgsmålet over i kategorien om adfærd. Det er ikke så hensigtsmæssigt med en lang diskussion i billedtråden, men jeg er sikker på, der er nogen, der kan komme med nogle bud på adfærden. Eller i det mindste, hvad du kan gøre ved den.
Tak den er flyttet…
Var egentlih i tvivl om dette billede skulle i denne tråd, eller den om håndarbejde - men eftersom Stine kun har tænkt sig at passe på mit strikektøj, og ikke strikke på det, så kommer det herind.
De katte jeg har delt hjem og hjerte med, siden jeg flyttede hjemmefra.
Alvin, Hannibal, Emina Augusta og Emilius Milling.
Smukke hver og en
Sikke en dejligt billed
Med venlig hilsen
Jeg håber, der er tre katte på det sidste billede. Ellers er jeg bange for, den røde er gået seriøst i stykker
Jep Fireflys pote har lige sneget sig med
Faldt lige over den video med billeder i aftes, der er faktisk nogle rigtig gode imellem
@Lykke 0:45 vis lige jeres katte det
Med venlig hilsen
De burde de lære!