Kattebilleder i april

Bare fordi man nærmer sig 3 år, betyder det ikke at man er for gammel til at putte med sin mor :heart_eyes_cat:

18 Synes om

En der nyder at vi alle ef hjemme. Og nyder at vi kan lukke hende ud når hun har lyst. :grin::heart:

16 Synes om

Jeg var egentlig ved at tage mig sammen, til at begynde på at gøre klar til at lægge mig ind og læse, men Mille mener noget andet :hjerte:

Så hun fortsætter, hvor jeg til sidst måtte flytte Jeppe i morges for at komme op :tihi:

Godt det hedder fri 5 dage i streg, når jeg kommer hjem i morgen, så er der masser af tid til at kattene kan få dækket deres putte behov!

18 Synes om

Jeg er ikke helt sikker på, at han er samlet korrekt :hoho:

21 Synes om

Jeg har fået påskeæg fra mit firma. En fin lille kat, lavet af kunstneren Lene Winther, med en dybere mening :hjerte: Men det var lidt svært at tage billeder uden Vaffel blandede sig :tihi:

14 Synes om

Bruger lige en billed fra sidste år, med ønske om god påske til alle her på kattegale

beimis, er det ikke nyt legetøj til mig, jeg må have hørt fejl, syndes der blev sagt noget om ikke røre

Med venlig hilsen

17 Synes om

Og en god påske til dig også
:hatched_chick: :hatched_chick: :hatched_chick:

1 Synes om

Smukke LouLou :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Altså hvis det ikke var fordi det vil være lidt fjollet hvis du selv vinder de påskeæg du gerne vil give væk, var det jo et oplagt billede til din påsketråd. :smil:

2 Synes om

Er det ikke lige før hun har et rigtigt gimpe-look?
:blush:

2 Synes om

Hun ser altid lidt halv-sur ud på billeder, men det er hun langt fra :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Mange synes at orientalere er så elegante… så er der Blua :joy:

20 Synes om

Jeppe nyder jeg er færdig med at gøre rent, så jeg får lov at se hans fine hoved helt tæt på :tihi:

12 Synes om

Og knap når Jeppe at flytte sig, førend pladsen er inddraget igen :hjerte:

Jeg må hellere skynde mig at rejse mig op, når hun flytter sig, så jeg kan få varmet mad :tihi:

16 Synes om

Lidt blandet billeder herfra :grin: Nogle billeder lidt flottere end andre…

18 Synes om

Jeg har været til påskefrokost hos min svigermor. Vi vær på æggejagt rundt i haven og fandt de lækreste påskekatte Wilma og Tony :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

16 Synes om

Kl. 06.11 og jeg sidder og får min kaffe inden jeg skal på arbejde kl. 7.00.
Pludselig kommer Mille. :blush::laughing: helt op på min skulder, seriøst kat, så brede er min små skuldre ikke. Svært at tage et godt billede med Venstre hånd .:laughing:

17 Synes om

Og det endda, selv om du har perler på trøjen, hun kunne bide i :wink: Hvor er hun bare sød :heart:

2 Synes om

Påskefreden har sænket sig, efter en hektisk dag, med dobbelt fødselsdag samtig med en travl vagttelefon

10 Synes om

Vi har indgået et kompromis, det er besværligt at hækle på det store projekt, men dog muligt, og Jeppe putter som han gerne vil :smiley:

14 Synes om