Blød kat med hård hovedpude …
Du kunne da også godt komme springende med en blød pude til det lille røde hoved
Den form for snyd er jeg ikke rigtigt til endnu, men man skal jo aldrig sige aldrig
Skofus synes som udgangspunkt at de andre er lidt træls, men Silas og Chardonnay lå der altså inden Skofus lagde sig midt i det hele. Puffe joinede på ryglænet lidt efter, men hun elsker også at være tæt på de andre
Sikken da et smukt firkløver du der har fået samlet
I går var det min tur til at prøve med kuld billeder, det gik strygende med 4 af dem, mens vi absolut ikke kunne finde den 5 killinge
Det lykkedes at finde den sidste
Sigga er ved at blive så modig at hun vover at komme tæt på Herman, hvis det kan sikre hende lidt nus
:
Med ryggen til, man skal jo ikke sælge sin sjæl for billigt
Nemlig - og så kan man også give barnet et par misbilligende svirp med halen
Er det moren til dine killinger eller en af killingerne du fik?
Hun ser sød ud
Har du valgt at lade 3 fra samme kuld gå i avl? Er de alle i Danmark eller?
Skal du have killinger igen med hende?
Det var fine billeder der blev postet af de små
Hipster-barnet
Juliet, når jjeg kommer hjem smider hun sig sådan her og beder om nus. Ikke til at stå for
Latter er tidligere blevet ekskluderet som bruger pga sin opførsel herinde. Den beslutning holder vi fast i, og har derfor valgt at slette Latter som bruger.
Mvh
Administrator-teamet
Nyt kradsetræ godkendt.
Og det dufter godt. Det er så hyggeligt, at Alvin er blevet helt vild med at ligge der lige ved siden af hvor jeg sidde ved min computer. Så det nye kradsetræ er valgt efter, der skulle være mindst to sovepladser, og helst en omkring samme højde som det gamle, så de kan putte ved siden af mig. Der skulle være nok at kradse i og det måtte ikke være for høje/lange spring, da alt indretning efter genhusningen, bliver med tanke på Eminas gigt. Så de får ikke længere de helt samme muligheder for at komme rigtig højt op, men stadigvæk visse muligheder. Og ved alle vinduer står der nu en skammel, så hun ikke skal hoppe så højt. Ved at tilpasse boligen til hendes behov, håber jeg at det vil give os lidt længere tid, end hvis hun hele tiden overbelaster sin ryg.