Det er ren hygge
Søde, søde Alfred
Den ligger ikke hjemme hos mig
Den har ingen hale?
Den HAR da vist faktisk en hale?
Det kan arrangeres
forkert ende:p:
billedet snyder vist, der er pæn bette stump
Den har ikke noget hoved??
ahh, måske derfor fejlen sidder i nakke på ham
Ja, jeg lagde godt nok mærke til at hans nakkehår stod i vejret da vi var ovre og besøge jer, men jeg tænkte at han evt. havde fået loppekur i nakken. Men det er altså permanent?
(Og for de uindviede: Vi var på besøg hos Jeanette og Knud Erik for at se om Alfred var sød nok til at kunne flytte hjem til os. Og det er han )
Øv hvor træls! Det var godt nok helt vildt. Jeg har set det nogle gange før, men ikke så voldsomt som det der
Ja det er træls især dan han skal bruges i avl og vi havde håbet på en god KBS show kat. Men det er så røget sig en tur pga, han også har udviklet rigtig meget tarnish.
Så pt overvejer vi at snippe ham og sælge ham til kæl og gemme pengene til køb af en ny KBS fra Rusland, når der engang lukkes op igen.
I dag, 28. august, er det 5 år siden, Bastian flyttede ind. Ham har vi godt nok været heldige med…
Billedet er fra hans fødselsdag, men han vil blive fejret senere i løbet af dagen.
DSM Bastian, 01.06.2020
Tillykke med Bastian - den smukke
Det er da godt nok skræmmende at en vaccination kan have den effekt Nu har jeg ikke en dyt forstand på biologi eller kemi, men det må være nogle stoffer i vaccinen der gør det. Kan du forklare det, Eva?
Jeg har set det samme, og der var det så vidt jeg husker chippen der var skyld i det
Anoushka har en plet på str med svovlet fra en tændstik uden hår. Chippen sidder lige under, så det er formentlig også en reaktion derfra.
Jeg har også en med “hul” i pelsen efter chip.