Det kan sagtens være nogle stoffer, men det kan også være en nerveskade.
Tror mest på nerveskade her.
Altså at nålen har ramt en nerve som så har trukket sig sammen og med det pelsen.
Jeg ved det ikke, men det virker mest sandsynligt for mig.
Det kan sagtens være nogle stoffer, men det kan også være en nerveskade.
Tror mest på nerveskade her.
Altså at nålen har ramt en nerve som så har trukket sig sammen og med det pelsen.
Jeg ved det ikke, men det virker mest sandsynligt for mig.
Ren lykke i det lille hjem, i hvert fald for mig. Begge katte i det nye kradsetræet ved siden af mig. Selvfølgelig på hver deres soveplads, men hvis de en dag putter sammen ville jeg sikker dø af chok eller glæde.
Kattene var begge tilfredse med, at Jeppe fik mig overbevist om at vi skulle putte lidt på sengen, omend det var nyt at Jeppe skulle op ligge ved siden af min skulder
Kattene har en skøn lørdag - først sov vi længe, så skulle det lige gøres rent, mens de tumlede rundt i haven - og så har det ellers været sofahygge lige siden for deres vedkommende.
Det er nu hyggeligt at have katte, der synes vi skal putte sammen alle sammen også selvom mine ben trænger til at flytte sig
Endelig som 2,5 år fik Alexander taget sig sammen til at gro en manke.
Det ender jo med han bliver helt pæn den røde kælepot
Også lige et enkelt billede at hans smukke mor Fiona - er helt vild med hendes flotte grønne øjne!
Jack Sparrow, der godt selv ved han har udstråling
Karlo der mest bare er sød
Kamille med sin cattitude
Min nye favorit Birma
åhhh, hvem er han efter?
@anon65863588
Han er en Vanderbilt søn - og hans mor er en Helios datter, der hedder Where Angels Rest
VH
Susanne
Årets bamsemis, Go West! Jeg synes han slipper rigtigt pænt fra både benstamme og øjenfarve, hvis jeg selv må sige lidt