Kattebilleder i august

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

3 Synes om

3 aftener i streg, hvor jeg ikke har været hjemme har medført en Jeppe der vil sikre sig, at jeg blev hjemme :hjerte:

15 Synes om

SlaskeDaske aka Alexander får sig en slapper på broen.
Det er jo selvfølgelig også en måde at kigge ud i haven på :wink: Når nu man ikke gider gå ned ad trappen og ud i den faktiske have :wink:

17 Synes om

Når katten gør alt, hvad den kan for at forhindre, at man gør rent på lige netop DENS hylde - og ikke engang støvsugeren er nok til at skræmme den væk :uha:

Heldigvis var rengøringen overstået, og jeg manglede bare at sætte bøgerne på plads. Det gav dog også visse udfordringer, men selv om hun blev skubbet til, blev hun stædigt siddende :hoho:

15 Synes om

Hvordan fanger man 2 blå katte??

Easy :joy::joy:

17 Synes om

“Hov, der mangler noget”, siger Frida :venter:

Men jeg er løbet tør for skruer, så resten af hylderne må vente lidt :sorry:

17 Synes om

De har da hurtigt nok fundet ud af, hvad de er til, hva’?! :slight_smile:

Hvor er du god, Katrine. Jeg ville ønske, jeg var bedre til bare at kaste mig ud i den slags. Men sådan en konstruktion der ser jo egentlig ganske enkel ud. Hvad har du brugt? Et pælebor, tre stammer, et par planker og nogle træskiver? Og skruer - det må vi ikke glemme :slight_smile: Det MÅ jeg altså også kunne finde ud af.

1 Synes om

Og vinkelbeslag, så vidt jeg kan se. :slight_smile:

2 Synes om

Ja, dem opdagede jeg også :slight_smile:

Det kan du også sagtens lave :ok: Mit er bestemt ikke lavet, som en prof nok ville gøre det - bmf beslag er ikke optimalt på en rund stamme, men jeg kunne ikke finde på andet, og det skal nok holde :slight_smile: Jeg har været heldig at få stammerne hos en nabo og skiver fra min svigerindes bror. Lægterne havde jeg i forvejen. Og resten er jo så bare at samle det :hoho: Jeg har brugt pæleboret, men ikke sat dem så dybt, da det ville tage for meget af højden - derfor har jeg sat dem sammen, så de kan støtte hinanden, og det står helt stabilt.
Nu har jeg også hentet flere skruer, så det kan blive færdigt i morgen. Kattene vil meget gerne have det sidste trin med :grin: Jeg sætter også flere skiver på lægterne, så man også kan ligge der.

6 Synes om


Toth bad mig “pænt” om at skrubbe af da jeg sagde legetæppe er til Emma og ikke ham :face_with_hand_over_mouth:

16 Synes om

Theodoristen og Cassidy :heart_eyes:

21 Synes om


Jo jo… Nu må tiden vise om han kan charmere en russertøs :sunglasses:

20 Synes om

Min Perle

17 Synes om

25 Synes om

Jeg er bare så pjattet med den slags billeder, børn og katte(kæledyr). :hjerte:

5 Synes om

Man behøver ikke vokse op i et hus med børn for at blive en god kat! Og slet ikke når man er en bimse :slight_smile: det skulle jo have været James, der ligger der… men Otto er bestemt også dygtig til at assistere, nu James er forhindret.
VH
Susanne

13 Synes om

Hvorfor må han komme ud når jeg ikke må? Det er bare hamrende uretfærdigt :knotten:

21 Synes om

Så skøøøønt et billede. :smelter:


Kaluwa & Mushu

16 Synes om