Kattebilleder i august

Min mand og jeg har en aftale om, at vi en skønne dag skal have en smuk sort eller sort smoke MCO til at holde siatalere med selskab…
Altså engang om 15-20 år, når vores gamle drenge, Willy og Xion, ikke er mere.

1 Synes om

Nøj han er da for læks :heart::heart:

Når det alligevel bare regner, blæser en hel pelikan, og slet ikke er vejr til at være ude i, kan man jo lige så godt slå sig ned i sofaen med standart bogen over kat. 3 (prep til Kristiansand), og nusse en (Moana) killinge mave :heart_eyes:

19 Synes om

De her to… :smelter:

24 Synes om

Prinsessen på ærten. :smile: Frida har taget en del på efter hun er startet fast på medrol.

21 Synes om

:hjerte:

1 Synes om

“I am your new Supreme Master…” :thumbup:


Bastian på Viking Cats udstillingen i Slagelse

24 Synes om

Tak for kigget igår. Bastian er jo bare en show star :star:

1 Synes om

Hip og hurra! I dag fylder Xion 13 år.
:tillykke:

18 Synes om

Det her er aldrig sket før! Første gang Hippy putter med en af de andre efter hun er blevet fertil :hjertehop: . Normalt er det kun mennesket der dur

20 Synes om

Fedlingerne aka ChiChas B-kuld fylder 14 uger dd.
De er noget så dejlige, men hold nu magle sådan 7 store killinger fylder meget på alle måder ;-O

19 Synes om

… Og det Skeløjede Bæst hjælper mig med at læse til eksamen… det er bare ikke nogen hjælp, kæft hvor han fylder og hvis ikke han passer på bliver han streget over af den pinke tus!

19 Synes om

@Vipstosen Da Theodor var omkring 5 mdr gammel passede han ikke nok på og tussen fik ham. Det er ikke lavet med vilje, han var bare tosset nysgerrig (det er så ikke taget af med alderen…)

15 Synes om

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

4 Synes om

Nu ved vi hvem der styrer landet :muhaha:

13 Synes om

Begge unger sover, og man vil lige have 10min i fred :see_no_evil:

Øhhh har du ikke glemt noget?
Nuuuuus mig!




Hov er jeg i vejen, nej overhoved ikke Hilaku. :joy:

18 Synes om

10 minutter i fred, når man har killinger i huset, er det en ny joke :tihi: sikke en lækker pelstot :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Det er ikke en joke :joy: med en toddler i huset der elsker at nusse killinger dagen lang - så er de lige så færdige som de to børn… Så netop der man liiiige kan få sig 10m i fred, men mor missen har ikke fået nok i følge hende, trods de store også plejer at være færdige. :see_no_evil:

1 Synes om

Pludselig føler jeg mig mer rolig :hoho:
Måske det kommer til at blive bedre denne gang så, når nu hun er under kyndig vejledning :slight_smile:

1 Synes om

Rappe havde fødselsdag i går :smiley:

Tænk at hun allerede er 5 år - tiden går alt alt for hurtigt :slight_smile:

Og hun blev jo selvfølgelig forkælet med yndlingsmaden - animonda rafiné med kalv i pandesovs :smiley: der er nemlig masser af lækker sovs på :slight_smile:

22 Synes om