Kattebilleder i juni 2020

Jeg lægger ud :slight_smile: Lavendel med 6 fine killinger født i fredags :slight_smile: Nej, jeg aner intet om køn - jeg piller aldrig ved så små killinger, medmindre det er absolut nødvendigt (kønsbestemmelse er ikke et “anerkendelsesværdigt formål” :slem: - de er jo hvad de er :wink: ) Men de 2 røde kan kun være hanner - og jeg tror jeg har set en rød plet mellem skulderbladene på en af de sorte, så det må vel være en pige :slight_smile: Resten finder vi ud af senere - det haster ikke :slight_smile:

28 Synes om

:hoho:

Tillykke med det fine kuld :flag:

Tillykke med de lækre misser! :smiling_face_with_three_hearts::+1:

Den røde yderst til venstre ser ud til at vlre en dejlig fedling - tillykke med dem!

Tillykke med smuklingerne :ballonbamse:

Hjertelig tillykke med de fine striber. :heart_eyes_cat:

Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med at linke til instagram, men hvis det virker er der et lille klip af min tossede vandglade Chardonnay, som “hjalp” med at vande en af de nyplantede roser.

11 Synes om

Der er mange måder at håndtere varmen på. :+1:

19 Synes om

Det er nu bedst at ligge ved mor efter dagens dyrlæge besøg :heart:

16 Synes om


Jeg tør ikke gætte på hvor mange der er i den ballon der! :see_no_evil::joy: (tomatsovs fra en lillesøster der lige ville nusse kat samtidig med hun spiste.)

21 Synes om

Hvor er det dog pænt af mandemennesket at lave sådan en lækker bladseng til mig :grin: :

24 Synes om

Han ser træt ud … er det ham der har lavet det meste af havearbejdet?

2 Synes om

Kai har lavet havearbejde, jeg har pudset vinduer, og kattene har hvilet sig :zzz:

4 Synes om


Den bette Frank er lige straks så stor som sin mor :slightly_smiling_face:

22 Synes om

Mine katte er nogle dovne hunde…

21 Synes om

19 Synes om

Den der lange lømmel, er det Frederik, som er blevet så stor? :open_mouth::heart::heart_eyes:

Jeps. Han er dog ikke lige så stor som Kai. :tihi:

Vægten sagde 4,7 kg ved sidste vejning for 1-2 uger siden. Han er og bliver en klumpedumpe, men han er sådan en sød dreng.

Ingrid er stadigvæk et super slankt lille nips på 2,7 kg.

4 Synes om

Theodoristen er smeltet - what to do…

15 Synes om