Kattebilleder i juni 2020

En tur i fryseren, måske… ? :thinking:

2 Synes om

Jeg åbnede døren til haven og han gled derud og lagde sig og snorkede videre i skyggen - håber der kommer lidt samling på ham der :wink: Ellers må han i fryseren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Så lige et billede af en af mine “killinger” på fb - og har lige lånt det. Tillader mig at synes han er en pæn kat :heart_eyes:

29 Synes om

Bocelli og Peter Pan får lige en sidste lur sammen inden Peter Pan bliver hentet :heart:

23 Synes om

Årh :smelter: Det er da næsten ikke til at klare, at de skal skilles. Håber de begge har andre gode kammerater i deres hjem.

Bocelli bliver hjemme, men der går lige et par måneder før Peter Pan har en ven, men huset har to børn, så mon ikke han bliver underholdt af dem

1 Synes om

Der var lige plads til en orientaler i skraldespanden :grin:. Det kan være farligt Miss Destroyer :smirk:

21 Synes om

Jeg er meget tidligt oppe og ordner vasketøj… Midt i arbejdet har jeg lige fået en reminder om nogen gerne vil have min opmærksomhed :laughing: :heart_eyes:

23 Synes om


Ville du noget vigtigt?

21 Synes om

Aftenhygge på havegangen… :slight_smile:


Bastian og Rags, 31.05.2020

23 Synes om

På sofabordet eller ikke på sofabordet? :gruble: :joy:

20 Synes om

Det er vist et grænsetilfælde …

1 Synes om

Det endte også med, at han fik lov at sove videre :joy:

1 Synes om

Vi har altid været stor fan af Kim Larsen her :heart:
Og pludselig havde vi en her…
Forklædt som voksen…:smiley:

14 Synes om

Så lyst det var her i aften.
Foto blev taget kl. 22.15…elsker bare de her lyse aftener :heart:

16 Synes om

Vi skal nyde dem, mens vi har dem, for om 14 dage begynder det allerede at gå den anden vej (suk!).

2 Synes om


Parishu fra O-kuldet

18 Synes om

Sådan så det ud i kassen for en uge siden!

Sådan ser der ud i kassen idag - de vokser fint til :slight_smile:

22 Synes om

Og vores singleton, Egon Olsen :hjerte: Lækkermås, blåtabbymasket bimse-bandit. Som om godt et par måneder skal finde en egnet familie. Indtil da skal han kysses rigtigt meget på :slight_smile:

18 Synes om

Det sidste billede er altså bare ekstra herligt :joy: :inlove: