Kattebilleder i juni 2020

Det må være her, han råber hundehoveder, hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder!

10 Synes om

Du kom mig i fork’bet, jeg var på vej til at skrive det :wink:

1 Synes om

https://www.facebook.com/andreas.munkmadsen/videos/3287421574611015/

Solsort og kattehale.

2 Synes om

Alexander skal være pænt glad for at pumpen til springvandet ikke starter automatisk :slem:

14 Synes om

Er han enebarn - eller er der også Benny, Kjeld og Yvonne ?

Han er desværre enebarn - men omgivet af tanter og har hele 2 mødre, idet Xunshine der fødte en uge efter ham her, fik en eneste dødfødt. Så hun har slået sig på ham her også - han er en heldig lille kat, trods alt :slight_smile:

7 Synes om

Spotty var lukket ude i haven i nat. Jeg opdagede at han manglede i min seng, da jeg skulle sove, men gad ikke ned ad trappen igen for at kalde ham ind … det gav så plads til LouLou ved min side :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Stakkels Spotty :cry:

1 Synes om

Så kan han lære det! (måske :rolleyes2:)

1 Synes om

@Skattekat du bliver nok meldt til KatteVærnet af Spotty.

Jeg ryger nok samme vej. Jeg gik ovenpå og snakkede i telefon. Alexander var lige kommet op til mig, men de andre 3 sad som små stakler nede i haven og var kommet i tanker om at de savnede mig helt sindssygt.

At de så bare kunne komme ind, gå op ad trappen var ikke lige på deres dagsorden, så hellere sidde og ligne en flok udsultede fugleunger…

18 Synes om

Hvoraf en tydeligvis allerede er kollapset af sult… :scream_cat: :s:

1 Synes om

Joy er på suprelorin og hun er nu på godt 7 kg. Hun burde veje ca 6,2 kg, men ja…
Så kolapset muligt - af sult, nok ikke så sandsynligt :wink:

2 Synes om

7 kg. er da en absolut passende kampvægt for en rigtig kat… :smirk_cat:

Hilsen, Manse :pote: :pote:

4 Synes om

Nogen sover skønhedssøvn :inlove:

19 Synes om

Fine makrel tabby til Francesca :tihi:

15 Synes om

Åh :heart_eyes: Det var da en skøn farve fordeling :hjerte:
Elsker blå creme :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tak. Altså jeg synes jo hun er verdens smukkeste kat, meeen jeg er jo nok en smule påvirket af at jeg elsker hende. :grin:

2 Synes om

Lykken er at blive nusset på maven af 4 hjælpende hænder :laughing: som min datter så fint altid plejer at sige (Mor jeg har 2 hjælpende hænder) :smiling_face_with_three_hearts:


Ponyo

18 Synes om

@Jeanette - hvorfor får du egentlig ikke syet med indvendige sting, så du slipper for at have dem i body?

min dyrlæge er gået fra de indvendige sting, da for mange katte gnavede dem op.

vi bruger dog ikke body normalt, men syntes ikke hun skulle have 3 store killinger til at hænge i barmen lige nu. Hun nægter at være lukket fra.