jeg fryser da ikke om mine fødder, eneste minus der er kun plads til den ene fod. Men dejligt de vil putte mens jeg bare sidder og tegner ved computeren.
Sikke nogle søde små pudderkvaster.
Nogen er vel nok heldig
Gisle, du er møgforkælet …
For mange år siden arbejde Tommy på Nakskov skibsværft.
Alle der havde øgenavne, der var virkelig mange sjove navne
Kan huske at han fortalte om to som altid hang ud med hinanden…Skyggen og Sorte Slyngel (sorte slyngel var navnet på en som vist nok sjældent tog et bad )
Kom bare lige til at tænke på de navne da jeg havde taget dette foto
Dumlede flyttede idag - pludselig var han 13 uger gammel, og den nye familie har ventet længe og tålmodigt. Han var liiidt på tæerne, da de kom og hentede ham - de der mennesker i halv størrelse er han jo ikke vant til, og deres spænding var nærmest fysisk at mærke Men jeg har gjort hvad jeg kan for at lave en god kat ud af ham, og heldigvis ser det ud til at han hurtigt vænner sig til dem
Jeppe jeg fandt garnet frem fordi jeg skulle bruge det, og ikke for at du skulle have en blød hovedpude
Vaffel synes ikke det er helt så farligt udenfor mere. Faktisk er det ret spændende at kigge på alle de mennesker og biler
Jeg har opgivet at lave garnarbejde efter Chardonnay blev gammel nok til at have tænder… Han er MEGET effektiv til at klippe garn over med kindtænderne
Jeg håber at han på et tidspunkt vokser fra det, så jeg igen kan komme igang med at strikke og hækle uden at samle ender hele tiden. Måske når han er fyldt et år eller to…
Vil lige dele en hemmelighed med jer,
Er flyttet ind for 3 uger siden sammen med to blå hankatte (som er lover væk)
Og disse:
som flyttede ind i fredags, duften af nye killinger.
Det var for varmt at tage billeder i solen idag, synes killingerne. Så godt vi kunne hygge i skygge . Så prøver vi igen i morgen, inden det bliver så varmt
Magnus på skødet af Casper

Det har ingen af mine (7-9-13) endnu gjort, tilgengæld så har jeg flere gange haft garn der knækker, fordi “nogen” har savlet på det, så vil Mille være i sofaen mens jeg hækler gemmer jeg oftest garnet under et tæppe