Kattebilleder i juni 2020

:thinking: gnaver dem op? Vi har i 8år fået killinger og voksne syet med indvendige og aldrig 1 har kunne gnave det op :scream: så tror jeg mere det er dyrlægens udførelse hvis det er hvad der har fået dyrlægen til at stoppe med indvendige. :woman_shrugging:t3: Var overhoved ikke klar over det kunne gnaves op.

Og vi har endda haft 2 forskellige dyrlæge klinikker til det - no problemo.

Forstår så godt du giver Body på for at Skåne mormis fra mælkeigler :joy:

Enig - heller ikke min oplevelse at indvendige kan gnaves op

1 Synes om

Når man står op for at tisse kl 02.00 og ser dem her :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes: Awww…

20 Synes om

Hannah og Blua :two_hearts::two_hearts:

16 Synes om

Dejligt I har så gode erfaringer med dem :slight_smile:
måske jeg husker forkert, men da hun syede med indvendig sting, havde vi alt en der reagerede på trådene og fik betændelse i det, men siden vi er gået tilbage til de almindelige sting, har vi ingen problemer haft,
vi har brugt body til enkelte af dem i første døgn.

ja lige et døgns ro er godt, hun har dog fået den af her til morgen

1 Synes om

Da Mingus i sin tid skulle kastreres, viste det sig, at han var kryptorchid. Den ene testikel lå helt oppe i bughulen, så der måtte en større operation til. Da jeg fik ham hjem, var han også syet med indvendige sting, og efter nogle få dage måtte jeg til dyrlæge igen med ham, da han ikke kunne tåle stingene. Han blev virkelig skidt, og der gik betændelse i, så han måtte opereres igen og have stingene ud. Derefter helede det fint :slight_smile:

1 Synes om

Aicha og Mascot i deres stol :slight_smile:

10 Synes om

Du glemte vel næsten, at du skulle på toilettet ? :sweat_smile:

1 Synes om

Nogle gange kan jeg bruge meget lang tid på at se på nogle der snorker… Har nok taget 20 billeder…

18 Synes om

Sko er bare det bedste :grin:

21 Synes om

:joy: Nej men glemte at gå direkte i seng igen. Skulle jo lige nusse killinger.

18 Synes om

Det et så hyggeligt med den gamle på skødet :heart_eyes_cat:

18 Synes om

Hvor gammel er den gamle Luise?

Hun går hastigt mod 11 år :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Tja… her er de yngste lige blevet 10 år i maj :face_with_hand_over_mouth: .
Men hun er nu stadig en pæn mis, din "gamle " :blush:

3 Synes om

Ugens udgift: Rutinemæssig hjertescanning på en fertil hankat. Vanderbilt er nu 15 måneder, og det var tiden for første scanning. Han var som forventet fin og fik ren attest :slight_smile: Han klokkede ind på 4,9 kg, det er en ganske fin vægt på en fertil birma han :slight_smile:

17 Synes om

:see_no_evil: kan ikke forstå de flytter om 1 måned :scream: tiden er fløjet afsted.

16 Synes om

Det udendørs klatretræ har fået ny topplade efter at den gamle var gået til. Og den ser ud til at være godkendt selvom Kolbjørn lige skulle undersøge den grundigt først:

Og endnu en gang tak til @Skattekat for at skaffe træpladen (og to andre, der foreløbig ligger i reserve) :grinning:

16 Synes om

På internatet har man sorteret i kradsetræerne, og et var stadig brugbart, så det kom hjem til Stine og Mister.

Det indeholder masser af spændende historier, og passer perfekt i havestuen.

Og det er mere end godkendt :smiley_cat::smile_cat:

24 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:
De to bavianer har det godt, de eeeeelsker hinanden — og de slåsser, så totterne flyver rundt
De er (heldigvis) blevet lidt mere fornuftige, men nu er der vist heller ikke mere de kan ødelægge

22 Synes om