Kattebilleder i juni 2020

Hun ser fin ud. Går det bedre for ham med at skaffe mad til dem?

Nærmest søndag :heart_eyes_cat:

11 Synes om

Jeg tror de er okey for nu. Men Indien er lige gået ind i lockdown nummer 2 fra i går, så nu må vi se. Jeg havde sendt lidt penge til ham så han kunne få extra mad hjem, men westernunion var forsinket så han fik først pengene da lockdown var startet så lige nu håber Aaron at butikkerne snart får lov at åbne igen.

2 Synes om

Og sådan ser det ud idag, de blev 3 uger igår. De vokser stadig fint og hurtigt - mors forben kan fx. bruges som målestok :slight_smile: Nu i ny kasse :slight_smile:

20 Synes om

Der er ikke noget som en lørdag aften :heart:
Badehotellet og …og kyller i morgen søndag…sagde Mulle :heart:
Uh…gid alle dage ville være sådan :heart:

15 Synes om

Hvad skal man med en katteseng, når man kan bruge en Ikea pose med en pude i? (Det er Sarah som har lavet en katteseng :grin:)

18 Synes om

Må jeg også få rejer, eller is

20 Synes om

Så er alle puttet til nat, og alt lagt klar til dyrlægen. :pray:t3: Så skal Michael bare pakke dem alle i kasser, og få tretis inde i bilen til at gå op. :joy:

19 Synes om

Der er lidt tomt og alt for stille med kun 2 stk killinger i huset. :see_no_evil:

19 Synes om

Theodoristen tager sig lige en slapper i skyggen :heart:

18 Synes om

Lasse nyder solen.

18 Synes om

Hvor ser der smukt ud i din have på de billeder jeg har set :heart_eyes: og nåe ja Theodoristen skæmmer jo heller ikke! :wink::hugs:

1 Synes om

Tak @Frida jeg er ved at have fået lavet en have som jeg er glad for, den er meget frodig og med masser af steder UldKlumperne kan ligge i skygge. Blomster det meste af sæsonen og lidt plads til tomater og krydderurter.

3 Synes om

Vi mødte en ringdue, da vi gik tur. Den slap med skrækken… :slight_smile:

Dushara Tatters and Rags, 09.06.2020

21 Synes om

SkyggeHygge i sommerheden.

Lys del af pelsklumpen er Theodoristen og den mørkere del er Alexander.

17 Synes om

Puha, man har det godt nok mærkeligt efter sådan en tur ved dyrlægen.

16 Synes om

Vådmad med vand kan bruges, og mennesket vil gerne at Stine får væske i denne varme.

16 Synes om

Sprællemanden efter køretur og besøg hos den søde mand :blush:

18 Synes om

Verdens fineste Bambina :two_hearts:

22 Synes om

Kong Alfred. :smiling_face_with_three_hearts: Som også jager små søde hjemløse misser højt op i trætoppene. Men han fik sin vilje, hun flyttede jo. :nerd_face::sweat_smile:

19 Synes om