Hun ser fin ud. Går det bedre for ham med at skaffe mad til dem?
Jeg tror de er okey for nu. Men Indien er lige gået ind i lockdown nummer 2 fra i går, så nu må vi se. Jeg havde sendt lidt penge til ham så han kunne få extra mad hjem, men westernunion var forsinket så han fik først pengene da lockdown var startet så lige nu håber Aaron at butikkerne snart får lov at åbne igen.
Og sådan ser det ud idag, de blev 3 uger igår. De vokser stadig fint og hurtigt - mors forben kan fx. bruges som målestok Nu i ny kasse
Der er ikke noget som en lørdag aften
Badehotellet og …og kyller i morgen søndag…sagde Mulle
Uh…gid alle dage ville være sådan
Hvad skal man med en katteseng, når man kan bruge en Ikea pose med en pude i? (Det er Sarah som har lavet en katteseng )
Så er alle puttet til nat, og alt lagt klar til dyrlægen. Så skal Michael bare pakke dem alle i kasser, og få tretis inde i bilen til at gå op.
Hvor ser der smukt ud i din have på de billeder jeg har set og nåe ja Theodoristen skæmmer jo heller ikke!
Tak @Frida jeg er ved at have fået lavet en have som jeg er glad for, den er meget frodig og med masser af steder UldKlumperne kan ligge i skygge. Blomster det meste af sæsonen og lidt plads til tomater og krydderurter.