Efter jeg var kørt på natjob gik Claus og malede lidt ude i garagen. På et tidspunkt syntes Søren Sko at nu måtte det være nok, så han gik ud og hentede ham og forlangte at nu skulle de ind for natten begge to
plat er altså dejligt befriende - det kan skisme blive så højtidligt det hele.
TAK! Den er morsom uden at være ond, og jeg orker simpelthen ikke mere politisk korrekthed. Man må stort set intet mene om nogen eller noget i øjeblikket… Man er simpelthen overpriviligeret og møgforkælet når man bor i et land, hvor mødrenes største og mest presserende problem er hvad farven på bittesmå plasticperler hedder…
VH
Susanne
eller at mødrernes største problem er at der ikke må være kløver i hendes græs. Fordi kløver tiltrækker bier og bier kan stikke og det kan gøre ondt på poderne (som ja ikke er allergiske)…
Første kat i haven
Nettet er ikke fastgjort overalt endnu, men nok til at jeg tør dem komme ud.
Som skrevet i tanketråden foretrækker Stine dog at være under sengen i dag, der kan dyrlægen ikke komme ind…
Har h*n prøvet
Ikke mig bekendt, men når jeg ikke kan så kan de vel heller ikke
Selvfølgelig kan jeg da studse mit overskæg selv…klart klart…det er jo helt lige
Hvis man ser mig fra siden af…
Men jeg sparede en barber…sagde Mulle…hvor jeg elsker det dyr
Mulle er også ferm til at få sin midterskilning lige
Ja det er han nemlig rigtig god til
Når Fiona og Alfred ikke er mere så kommer jeg! (det kan godt være der går en 12-14 år)
Du er skam velkommen til at supplere lidt undervejs
VH
Susanne
De er for lækre de mislinger ! Men du ved jo ham Alfred han synes ikke der skal bo flere pelsdyr på matriklen her.