Kattebilleder i juni 2020

Efter jeg var kørt på natjob gik Claus og malede lidt ude i garagen. På et tidspunkt syntes Søren Sko at nu måtte det være nok, så han gik ud og hentede ham og forlangte at nu skulle de ind for natten begge to :slight_smile:

21 Synes om

Så plat er min humor, men jeg synes den er smadder god :joy::joy::joy::joy:

7 Synes om

plat er altså dejligt befriende - det kan skisme blive så højtidligt det hele.

1 Synes om

TAK! Den er morsom uden at være ond, og jeg orker simpelthen ikke mere politisk korrekthed. Man må stort set intet mene om nogen eller noget i øjeblikket… Man er simpelthen overpriviligeret og møgforkælet når man bor i et land, hvor mødrenes største og mest presserende problem er hvad farven på bittesmå plasticperler hedder…
VH
Susanne

6 Synes om

eller at mødrernes største problem er at der ikke må være kløver i hendes græs. Fordi kløver tiltrækker bier og bier kan stikke og det kan gøre ondt på poderne (som ja ikke er allergiske)… :argh:

1 Synes om

Første kat i haven
Nettet er ikke fastgjort overalt endnu, men nok til at jeg tør dem komme ud.
Som skrevet i tanketråden foretrækker Stine dog at være under sengen i dag, der kan dyrlægen ikke komme ind…

18 Synes om

Så kom kokatten også ud :grinning:

17 Synes om

Jeg kan slet ikke stå for hende her :inlove:

12 Synes om

Har h*n prøvet :huh:

Ikke mig bekendt, men når jeg ikke kan så kan de vel heller ikke :wink::grin:

2 Synes om

Ragdoll wannabe i et øjeblik :slightly_smiling_face:

14 Synes om

Nogen er smeltet under spisebordet…

Alvin er også helt inaktiv…

17 Synes om

Selvfølgelig kan jeg da studse mit overskæg selv…klart klart…det er jo helt lige :sunglasses:

Hvis man ser mig fra siden af…

Men jeg sparede en barber…sagde Mulle…hvor jeg elsker det dyr :heart:

17 Synes om

Mulle er også ferm til at få sin midterskilning lige :klappe2:

3 Synes om

Ja det er han nemlig rigtig god til :smiley:

1 Synes om

Nogen har det varmt:

16 Synes om

Nu 30 dage gamle, og allerede meget dygtige til at spise selv og gå i bakken :slight_smile:

19 Synes om

Når Fiona og Alfred ikke er mere så kommer jeg! :smelter: (det kan godt være der går en 12-14 år) :+1:

Du er skam velkommen til at supplere lidt undervejs :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

De er for lækre de mislinger ! :smiling_face_with_three_hearts:Men du ved jo ham Alfred han synes ikke der skal bo flere pelsdyr på matriklen her. :sweat_smile: