Kattebilleder i maj

Nå, så jeg ville jo gerne have haft en brun avlshan i sin tid. Men det ene billede efter det andet understreger at det var den rigtige beslutning at lade ham slippe! Han kunne simpelthen ikke have fundet sig en bedre plads end hos jer :slight_smile: James, nu med barn :slight_smile:
VH
Susanne

15 Synes om

Stik mig så mit morgen vådfoder. :smile:

20 Synes om

Vi er også så glade for, han endte her. Der er bare en helt speciel personlighed, vi ikke kunne leve uden :heart:

3 Synes om

Damen er gået i kassen men kun for at smukkesere sig lidt :wink:

Dag 64 dd og forrige gang fødte hun på dag 65, så der er ved at være oppe over :blush:

16 Synes om

3 på stribe :revolving_hearts:

16 Synes om

Man skulle være kat skulle man

18 Synes om

Et europe træ. Fra oven og ned, Mercedes, Lasse og Mascot.

17 Synes om

Prinsessen på ærten - eller et forkælet gammelt kattekræ, som selvfølgelig får sin sækkestol med i haven, så hun slipper for at ligge på de hårde fliser.

23 Synes om

Hvad laver du ?

26 Synes om

Naiiiii, hvor er det en sød lille britetrold! :heart_eyes:

Og så skulle i høre ham spinde, charme selvtillid og lækkert hår.

4 Synes om

Jeg burde jo ikke stadig være morfinpåvirket, men jeg læste det først som et forkælet gammelt kradsetræ. Det syntes jeg alligevel var lidt urimeligt at kalde hende :hoho:

2 Synes om

Katte er aldrig forkælede - de bliver bare behandlet efter fortjeneste… :sunglasses:

5 Synes om

Citat Alexander 'Uhmmm ahhh jeg elsker min lækre vamsede hovedpude :heart::heart_eyes::heart:

19 Synes om

Finn væltede lige omkuld :heartbeat::heartbeat:

Puden var på vej til skraldespanden :yum:

17 Synes om

Hugo har fået en skråstol af bedsteforældrene… Eh, eller var det Birk? :gruble:

20 Synes om

Kan de ikke få en hver? Eller er det kun de pelsløse børnebørn, der bliver tilgodeset? :blush: Jeg er sikker på, de nok kan finde en billig brugt stol i mosters butik :wink:

2 Synes om

De er jo nød til at købe en til birk også ellers bliver han bare misundelig :tihi::tihi::tihi:

1 Synes om

Birk må vel tilpasse sig den familie han er født ind i. Og i den familie deler man sovepladser. :wink:

1 Synes om

I er forfærdelige :joy:

Da mor kom med den og stillede den kunne jeg høre, at de allerede havde talt om, at kattene ville bruge den. Så den er fra genbrug, og mor mente, at vi jo altid bare lige kunne lægge en stofble under Birks hoved.

Det er lidt sjovt, at kattene vokser på dem, og at de er begyndt at huske deres navne og lægge mærke til deres forskellige personligheder. Det undrede fx ikke mor, at det var Hugo, der kaprede stolen :heart:

11 Synes om