Kattebilleder i maj

Det kan godt være den hello kitty hoved er grim, men den er nu praktisk, når katte gerne vil føde i sengen under dynen


13 Synes om

Denne søde lille blåmejse var lige på besøg på verandaen og samlede kattehår fra måtten. Sød fugl sådan at komme og hjælpe :wink::blush:

Kattehår er vel også en slags ‘kattebillede’ :thinking::wink::joy:

14 Synes om

Så har Aicha smidt vinterpelsen, Mascot syntes det er noget underligt noget at finde på :slightly_smiling_face:

17 Synes om

Hvilken trimmer har du brugt? :see_no_evil: Vi har en der også kunne trænge til noget klip. Da underpelsen filter uanset hvor meget vi børster og klipper små filter.

Det var dyrlægen der trimmede hende, så jeg ved det ikke

1 Synes om

Når man har feber, og bare er skidt. Er det dejligt med en at putte med. :heart:

18 Synes om

Francesca er lidt rastløs i dag

15 Synes om

Hvis det er at være restløs så sender du hende bare på ferie i holstebro

1 Synes om

Helmut er lidt fjollet :smile: :heart:

19 Synes om

Min smukke pige på sin sidste gå tur. Hun nød virkelig solskinnet og vinden i pelsen :heart_eyes:

17 Synes om

Håber nu det er tegn på en nær ståend fødsel :wink:

Det er en god dag at få killinger på… jeg har haft stamnavn i 11 år og været gift i 11 år også, så i dag ville være en god dag

2 Synes om

Sjovt, da jeg så billede tænkte jeg netop at hun lignede en der var ved at føde :see_no_evil:.
Bliver spændende at se hvor mange hun gemmer på :blush:

1 Synes om

Tillykke :slightly_smiling_face::partying_face:

Lige så lækker som altid :hjerte: Hvor gammel er han efterhånden?

2 Synes om

Han bliver 9 her til sommer :slightly_smiling_face: og opfører sig stadig som en på 2 år :astonished::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

pt er det intet sket, men vi forventer egentlig hun føder i løbet af ca 24 timer, men hun har nu altid været svær at aflæse
jeg tror hun får 5 el 6 killinger denne gang

1 Synes om

:grinning:

16 Synes om


3 plettede katte, en stor to små

23 Synes om

:grinning:

18 Synes om