Kattebilleder i Maj

Og så sukker jeg igen flere flotte katte

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Har lige fået den her til sendt video på 8,30 min kattelogi med sovepladser YouTube fra 29 april 2021

Jeg tænkte der kunne være nogle her, der også ville smågrine af den :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vil drille mig som link tryk på play på billedet :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

:rofl: :rofl: :rofl:

1 Synes om

Her foretrækker de helt klart vores møbler, frem for deres egne

2 Synes om

Mille skulle også være med til digital skole hjem samtale :joy: der er altid plads til en kat :heart:

23 Synes om

Lasse har fået en ny seng, han syntes køkken skuffen er dejlig.

24 Synes om

Den passer jo også fint til den smukke dreng :thumbup:

1 Synes om

Jep. Det er oprindeligt skuffen til viskestykker og karklude, men Lasse har lært at lukke skuffe og skabe op og så tømte han skuffen og jeg kunne ligge det hele tilbage igen. Til sidst fjernede bar det hele og lagde et andet sted, så nu bruger han den ind i mellem at sove i, skøre dejlige kræ :slight_smile:

6 Synes om

Efter en lang uge tager vi os en lille drink i haven :wine_glass::beers::wine_glass::beers:

18 Synes om

Jeg er ikke have eller plante menneske, men hold nu op hvor kan den kombination af blomster og smukke katte noget på sådan et billede :inlove:

2 Synes om

Min mor gik i panik over hun fik kludderet i det, da hun skulle bestille på nettet i går aftes og valgte at ringe til mig ved 21 tiden, hvor Jeppe er vant til at jeg lægger bogen væk og vi alle tre går til ro, han var meget lidt imponeret :hjerte:

Når han vil tæt på, så vil han tæt på, og i hans verden er tæt på helt oppe i hovedet på mig :tihi:

17 Synes om

Hvor er han altså bare lækker! Og skønt billede! Må jeg få det på mail? :smil:

LouLou har hjulpet med havearbejde i dag …

20 Synes om

Nu er det jo en kendt sag at LouLou har en kæmpestor pels og meget kraftige maveknogler… Men hvis jeg nu hvisker må jeg så spørge hvad hun vejer? Ingen pegen fingre, blot virkelig nysgerrig!

1 Synes om

Og hun føler sig i den grad udnyttet - se bare på det lille triste ansigt :sleepy:

1 Synes om

7 kg. … nuttethed vejer en del :wink:

8 Synes om

Nu er indholder da også meget meget meget kønnere en karklude i skuffen :star_struck:

Med venlig hilsen beimis ejer

Virkelig nuttet hjælper du har skaffet i dag :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hørt! - råber Chili i baggrunden. Om end hun må erkende, at LouLou er 800 gram mere nuttet end hun selv :slight_smile:

6 Synes om

Sasha og mig :hugs::heart_eyes_cat::smiley::heart: Vi sover længe lørdag morgen :cat2::smiling_face_with_three_hearts: Dejlig at der er weekend!

22 Synes om