Kattebilleder i Maj

Skattekat venter besøg af Bill Gates, så der skal vel ordnes lidt inden :yum:

8 Synes om

Nemlig, der er en masse der skal ordnes … og jeg burde vel også gøre noget ved hjemmet :gruble:

2 Synes om

Arhh, hvis han kan kapre en Skattekat, så kan han vel godt se igennem fingre med lidt rod :thumbup:

3 Synes om

Den groggy patient :heart:

…halvdelen af resten. Hvorfor må vi ikke komme ind? Fordi I er nogle sataniske møgstrigler!

19 Synes om

Min lille “patient” som ikke synes at hverken vi eller dyrlægen skal bestemme om han må opholde sig på høje ting… Trappen til 1. salen er nu engang bare yndlingsstedet. (Og han er totalt frisk og virker til at være ret velkoordineret igen efter formiddagens narkose)

21 Synes om

:hjertekat:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Han er bare så sød og god :hjerte:

1 Synes om

Ja, sødere og blidere kat skal man vist lede længe efter. :heart:

4 Synes om

Nogle gange er Mille bare lidt nemmere, hun skal ikke blande sig i nær så meget, så længe hun kan få nus når hun gerne vil :joy: Jeppe mener tydeligvis ikke, at jeg skal hækle lige nu :joy:

16 Synes om

Jeg ville lige have en halv time på sofaen efter en tidlig dag, Theodoristen var straks med på den.
Hvad der ikke kan ses er at han lå på mit venstre ben og det højre var så lagt op på ryglænet. Ham skulle der jo være plads til.

Den halve time blev til to :upside_down_face: og så kom Alexander møflende og vækkede os

Men ja de faldt nu hen igen

Og nu skulle jeg virkelig på do… Men der er jo en lov mod at flytte sovende katte… Så er sprængt blære jo bare det man må finde sig i

Men god weekend derude, nu er vi friske til weekenden efter den 3 timers lur :wink:

15 Synes om

Der hygges, en i kradsetræet og den anden skulle helt tæt på, da jeg satte mig med dynen igen :hjerte:

20 Synes om

Lidt småtyk er hun ved at være, dag 58 d. 12 maj

19 Synes om

Alvin og dreng ser ud til at være blevet fine venner. :hjerte:

17 Synes om

Først godkender Mister de nye hynder i pallesofaen - nu tjener det jo et meget højere formål ens da pallerne stod bare.

Bagefter opdager han at mennesket kan være på den forkerte side af plankeværket - puha, det er jo farligt…

19 Synes om

Damer sidder pænt på trædesten så man ikke bliver for nusset.
Drenge er ja drenge…

Vi fik 19.4mm i nat alt er godt og vel smatvådt. Er undervejs med at lægge nye trædesten og renovere vandinstallationen - alt ligner et mudderbad her til morgen

15 Synes om

De to røde der :star_struck:

Alle misser på fotoet er dejlige og flotte misforstået mig ikke :ups: men de to røde drenge ville kunne sno deres hale om mig til at narre mig til og sige ja til noget som jeg normal siger nej til

Med venlig hilsen beimis ejer

Blua :hjerte:

21 Synes om

Min lille klatre kat

24 Synes om

En flot klatre kat :star_struck:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

3 tykke tøser, men kun de to er med killinger :tihi:

17 Synes om