Kattebilleder i Maj

Sådan en lækkermås må det være en fornøjelse at blive nedlagt af :lovelove:
Er det Hugo Boss?

Tusind tak, ja har er bare dejlig :smelter:

Jeps og det endte også med at Knud må lave maden, for nænnede ikke at rejse mig.
Nej, dette er Frej, der er ikke så meget hvidt på Hugo Boss og han er kun halv størrelse af Frej :tihi:

4 Synes om

Klokken lort i nat mente Simba at der skulle leges apport med hans Lamme-bamse…

Selvfølgelig lystrede jeg :grin:

Men når man vågner op til dette syn, er han tilgivet :heart:

11 Synes om



Ja okay Mille… :grin: du lugter og er våd… er kommet farende udefra… :smiley::smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Simba passer på Valdemar mens jeg skifter bur :smiley:

14 Synes om

Hvorfor må vi ikke være derinde?

Jeg vil altså gerne smage hans mad!

I er bare dumme allesammen…nej, jeg er ikke spor bitter!

19 Synes om

Nogen har lige fået et nyt kradsetræ (det lysegrønne)

21 Synes om

Det er da helt klart for lille. De kan jo ikke være på det alle sammen på en gang :venter:

1 Synes om

Hvem/hvad er “derinde”…? :thinking:

4 Synes om

16 Synes om




16 Synes om

Det er nogle store killinger, du har i fødekassen, Camilla :slight_smile:

Er huskatten den, du i sin tid fik via Luise? Jeg har glemt navnet.

Kraka fra Louise er desværre flyttet for nogle år siden💔

Phryne har termin ca 1.6. Fødekassen blev sat op igår - den vakte stor interesse👏

8 Synes om

Frederik og Hippy var gået i soveværelset for at sove, og mormis håndterer desværre stadigvæk samvær m. de andre katte rigtig dårligt hvis killingerne også er tilstede. Hvis nogen som helst hvæser eller snakker det mindste grimt til killingerne så er der slagsmål. Når killingerne ikke er tilstede er mormis venner med Hippy og Frederik og putter og nusser også med Hippy. Hippy og Lathania skal ud sammen, og er nu endelig sammenført efter killingerne, så den balance skal ikke ødelægges… the joy of being af breeder (ironi kan forekomme). Så hele huset er opdelt. Killingerne kan heldigvis rende sammen med alle undtagen Hippy, så de er i fuld sammenføring med resten, bare uden tilstedeværelsen af mutti. Hvis man kigger godt efter kan man godt fornemme Frederik bag netdøren på det midterste billede- stor lys klat ca. midt i billedet :wink:

5 Synes om

Chardonnay er den vildeste livsnyder

18 Synes om

Åhh Chardonnayer da godt nok en charme trold :cow: :hjertekat:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Han giver mig tit grå hår med alle sine kreative ideer, så det er heldigt at han både er sød og blød og MEGET charmerende :smiling_face_with_three_hearts:
De sidste par dage har jeg en gang dagligt måttet kalde ham ned fra toppen af hækken ind til naboen :person_facepalming: Projekt for weekenden bliver at sætte endnu mere ekstra hegn op…

5 Synes om

Hvor kom den ko fra :see_no_evil:
@NinaA Beklager undskyld den billed af en ko den skulle ikke have været der, det er en meget stor trykfejl
Med venlig hilsen

2 Synes om

Dejlige katte billeder :smil:, men slå lige lyden fra

Med venlig hilsen

5 Synes om

Her er kattene ikke ved bordet, når vi spiser :rofl: med mindre det er killinger, hvis du spørger hr Jensen :rofl:

Søster ville også være med

Det blev dog et nej fra mor her da han ville dele makrel med dem :tihi:

I går aftes, da jeg vendte ryggen til bordet, de er lynhurtige de små banditter :rofl:

11 Synes om