Kattebilleder i marts

Er det allerede marts?


Bastian, 24.02.2019

21 Synes om

Ja Bastian og du er stadig lige smuk og dejlig :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Vinklen billedet er taget i hjælper selvfølgelig, men Donkey har nu nogle imponerende knurhår :heart:

18 Synes om

Vi var lige en tur ude i gården lige før.:slight_smile:
El Toro og Molly :heart: :heart:

Tror altså aldrig at hun vokser fra ham :sweat_smile:
Hendes vægt i dag, 6,5 mdr gammel…1665 gram :slight_smile:

19 Synes om

Pollo :heart:

19 Synes om

Han er altså godt nok blevet voksen at se på :slight_smile:

1 Synes om

Et år i dag siden han flyttede ind ( @Coon_Danica tillykke med et år med Alvin :wink: )

Han var skravlet efter en lungebetændelse, nu er han blevet en smuk hankat med lækker pels og kærligt sind.

På fredag står den på første dyrlægetjek, sammen med Stine, er meget spændt på kampvægten. Den ender sikkert på 7+ kilo.

Han er nu 3½ år, så der skulle gerne være mange skønne år at se frem til :heart:

23 Synes om

Hold da op, hvor er han smuk :smiling_face_with_three_hearts:

Tusind tak.
Jeg er selvfølgelig helt enig :smiley::heart_eyes:

1 Synes om

Ja det er han nemlig :grin:

14 Synes om

Nej, jeg spiser i hvert fald ikke af dine nyklippede pelargonier !! :engel::flojte:

17 Synes om

Finn vidste godt hvem han skulle sove sammen med

15 Synes om

Min Rhys :heart:

20 Synes om

Det var godt at I kom hjem igen og at kufferten ikke er pakket helt væk endnu. :smile:

14 Synes om

Der kommer altså også lige et foto af damerne. :blush: min svigerdatter havde passet gamle Frida så fint med medicin og kærlighed, da de passede huset mens vi var på ferie. :heart:

19 Synes om

Husets nyeste poter

17 Synes om

Med hvidt?

Det tror jeg ikke, som du nok har gættet er hun tortie, plus blotched tabby i farven blå.

Blå tortie blotched tabby, :open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Det er noget helt andet end blå og hun er til og med sød,kærlig,bølle,fræk,charmerende,vild og en fantastisk hygge mis der vil ligge på arm.

1 Synes om

Vil det sige, at hun også er en springloppe? :open_mouth: