Kattebilleder i Marts

Solstråle = slumreanfald Zzzzzzzz :joy:

20 Synes om


Stine er smuttet i volieren fra vinduet i soveværelset.
At døren indtil havestuen er lukket falder ikke i god jord…

21 Synes om

Når kys frarådes, så er det godt man kan kysse på nogle andre

20 Synes om

Med mindre at ens katte har haft giardia og man heller ikke måtte kysse dem i flere uger for ikke selv at få det. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
(de sidste 7 hjemmetests har været negative gudskelov. Så nu kysser jeg forsigtigt på dem igen :see_no_evil:)

9 Synes om

Den er vel corona positiv…:slem: - så kys du bare :slight_smile: (Og jeg ved heldigvis at du opfatter vitsen her :wink: )

4 Synes om

Lithia darling :heart:… elsker hendes øjenfarve og at det for en gangs skyld lykkes at få et ordentligt billede af hende

25 Synes om

Dejlige billeder af en smuk tøs :heart_eyes:

En yderst sjælden stund med Mille :hjerte:

Hun traskede noget frem og tilbage, førend hun besluttede sig for at hun virkelig ville putte med mig :tihi:

15 Synes om

Hygge :heart:

23 Synes om

Hvordan han har fået møvet sin uden uden at tage bøger med er mig en gåde…

22 Synes om

For et år siden havde jeg aldrig i livet troet på dette syn - Joy og Fiona sovende helt op ad hinanden :hjertehop:

17 Synes om

Han skulle være blevet 13 år i dag … desværre blev han ikke ældre end 9, før helbreddet gav op. Yasha - den blå russiske herre er stadig savnet og elsket …
6DC5661A-61BF-471A-B4D4-6961E427BACE
i dag mindede facebook mig om, at han for syv år siden fejrede sin 6-års fødselsdag … utroligt man stadig kan sidde og tude 4 år efter :cry:

22 Synes om

Typisk vi får det perfekte skud til ugens konkurrence for sent :stuck_out_tongue:

17 Synes om

Kiggede lige gamle billeder igennem … min første kat her i DK - Bamse :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Når man kun lytter efter med et halvt øre :wink:

22 Synes om

Selvom det er slut med at være et pattebarn behøver det ikke være slut med at være mors dreng :heart:

24 Synes om

Hvad laver du?

21 Synes om

Hva så mor, giver du en tår?

22 Synes om

Min ven Aaron reddede dette lille myr på gaden i Chennai i sidste uge og har taget sig af hende siden. Dyrlægen skød hende til at være omkring 3 uger siden hun ikke besøger selv endnu. Hun virker ellers sund og rask. Nu har de ikke samme regler dernede med opfostring af killinger, derfor har Aaron hende stadig. Hans store skrummel af en labrador Ralph har adopteret hende og hendes ynglingsplads er at ligge oven på ham. Aaron har hende med på arbejde siden hun er så lille endnu. Jeg har prøvet at hjælpe ham med nogen af de råd jeg gennem tiden har hørt herinde. Han har har givet hende navnet Roelle.


20 Synes om

Og helt sikkert et bedre liv end at gå til på gaden. Besørger hun stadig ikke selv, eller? Hun ligner mindst en 5-6 ugers killing ift hovedets udvikling (hun er jo nok lidt mindre vægtmæssigt end vores “luksus killinger” hos brugerne på siden her :slight_smile:

Hvad fodrer han hende med? Og hvordan går det ift renlighed? :slight_smile:

1 Synes om