Kattebilleder i november

Jeg er helt sikker på der findes én i Annes husstand, der lånes ud på ubestemt tid :sunglasses: ikke @anne_p :laughing:

4 Synes om

Der er indtil flere :hoho:

4 Synes om

Stort tillykke til dejlige Alvin med de 2 år

:ballonbamse::ballonbamse:

1 Synes om

Min smukke store dejlige Tyson :heart_eyes:

25 Synes om

Wauw :smelter:

1 Synes om

Han er virkelig blevet stor :slight_smile:

1 Synes om

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

Ja virkelig stor og den mest dejligste roligste skønne kat :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Og her er Lulu :heart_eyes:

22 Synes om

Alvin takker :slight_smile:

2 Synes om

Mange tak :slight_smile:

1 Synes om

Har de det godt sammen, hun og Tyson? Hun er også en fin kat :heart:

Søndag på langs:

23 Synes om

På udstilling i Vamdrup. Det var Hannahs første udstilling og det klarede hun super fint og var også på scenen idag :smiley::smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Sådan seks fertile hankatte på rad og række sker meget sjældent efterhånden i den gamle KAT IV. Så synes det på alle måder er et fedt billede :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Og fedt at en spirende kat 4 dommer fik chance for at sammenligne dem og lære noget :smiley:

6 Synes om

Mine yndlingskatte :heart_eyes:

23 Synes om

Ja de har det helt fint sammen, leger og sover sammen, Lulu er mere bestemt og reserveret hvor Tyson godt kan være en drillepind, men de har det rigtig godt sammen og selvom Tyson driller, så respekterer han også at Lulu skal ha sin private time :hugs:

4 Synes om

Jeg elsker han bare er så cool, når han er på show :heart_eyes:

18 Synes om

Med hjælp fra Claus blev kradsetræet samlet :smiley: Mille syntes ikke det er interessant i samlet tilstand, og Claus er bekymret for at Jeppe skal skade benet igen, så han blev pænt løftet ned igen :joy:

Selv vil jeg hellere han kravler i kradsetræet end at forsøge at hoppe alle mulige og umulige steder :slight_smile:

14 Synes om