Se nu bare … B1 og B2 i det nye kradsetræ
Nååeh hvor skønt Herhjemme går jeg jo nogle gange tur med Sigga i snor, og det er også i hendes tempo - men hun bliver nu aldrig så cool, at hun bare lægger sig ned
Her er Alfred kongen, så vi andre indretter os.
Stort tillykke med den flotte herre.
Pænt besked ligefrem? Det var aldrig sket herhjemme. Her er hunkatten noget mere håndfast (potefast), når hankatten skal have en besked
Mille er for det meste ret mild overfor ham, men han blev skubbet til, så han ikke troede der skulle være plads til ham
De her 3 stakler var jo alene hjemme i søndags da jeg var på udstilling med Bacchus.
De lavede lige en forestilling om hvor lækre de er
Og jeg er jo fuldstændig objektiv her re. lækkerhed
Sikke et sødt navn til en skøn mis
Tak skal du ha’. Navnet passer så godt til ham, men det er ikke mig der har navngivet ham. Han er fra mit sidste kuld som opdrætter, og var blevet solgt til en rigtig sød ung mand. Første gang han så ham, sagde han at han skulle hedde Vaffel. Den unge mand endte så med at levere Vaffel tilbage efter kort tid, da han alligevel ikke kunne beholde ham. Stakkels mand var helt knust over det
Vaffel (hans stamtavle navn er Chardin, efter en fransk maler) var allerede krøbet under huden på mig og jeg var svært ked af at skulle af med ham. Så da jeg fik ham tilbage, var der ingen tvivl om, at han selvfølgelig skulle blive boende her. Og navnet Vaffel har fulgt ham siden
Når nu Jeppe kom først til sengen, kom Mille frem til at bedste plan var at kravle lidt højere op Meget kan man sige, men elegant er hun altså ikke, hun startede med at ligge sig så tidligt, at hun nær var røget ned fordi bagdelen gang uden for