Kattebilleder i oktober 2020

Den lille balladekat synes at det er SJOVT at vi har gravet ud til surbundsbed :laughing:

Hans mor skulle også lige ned og kigge lidt på det.

20 Synes om

Nå, nu er den her pludselig vildt interessant :grin: I det hele taget er han glad for bolde, den lille :heart:

17 Synes om


En gammel flad herre, som endelig er ved at være ovenpå efter en hård uge med tarminfektion :heart:

18 Synes om

16 Synes om

Sikken en skøn bunke i forskellige kulører :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

PS. Har R-kuldet fået navne ?

1 Synes om

Ja det blev et robin Hood kuld
Nutsy, Broder tuck, Lille John, Lady Marian, Robin Hood og Lady Kluk

6 Synes om

Sjovt nok har jeg lige set filmen Robin Hood med Kevin Costner - men jeg har fornemmelse af, at det er tegnefilmudgaven, de er opkaldt efter :smile:

jeps, jeg er Disney freak :tihi:

Carlos :smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

Det er en skæg film, som jeg også selv har.
Min favorit er Sir Hiss - selv om han er en af de slemme drenge, synes jeg han er ubetalelig morsom. :joy:

1 Synes om

Det er da en ny, er det ikke? Han ser sød ud, den lille sortmule :heart_eyes:
Hvor mange orientalere har I nu ?

Vi fik Carlos i august…har vist ham her før :slight_smile:
En legekammerat til Tic Tac :heart: :heart: og de to er virkelig perlevenner :heart: :heart:
Vi har 5 orientalere, Isolde og Tic Tac er jo ikke orientalere :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes bare ikke, at jeg har set ham før - havde I ikke reserveret en lys killing - det mener jeg at kunne huske.
Hvad er Isolde og Tic Tac for race så ?
Går det bedre med Isolde og de andre - hun var jo ret mopset på dem til at begynde med. :knotten:

Jo, vi fik først Tic Tac …han er en Balineser, langhåret siameser :slight_smile: og lys, men han er begyndt at få lidt farve i ansigtet som nok kan anes på fotoet her :slight_smile:
Isolde er siameser.
Isolde er jo som hun plejer…hun brummer over dem og de får en øretæve hvis de kommer for tæt på :grin:

10 Synes om

Lithia sweetheart, den største puttegøj og så kælen ift os mennesker. Når der er mad i farvandet transmogriffer hun om til en gennemført strigle, og er i den grad også en bitch overfor de andre katte…hvis det passer damen

14 Synes om

Hun kunne godt lyde lidt som Isolde :sweat_smile

Hvor er hun en smuk mis :heart:

2 Synes om

“Synes du jeg er for tyk, far?”
Caithlin poserer foran Bastian’s slanke mad. <3


Dushara Cathal Caithlin, 19.09.2020.

19 Synes om

Morgen hygge hos far

15 Synes om

Tak for de pæne ord :slight_smile:

Jeg ved ikke hvad det er med det temperament hos de fertile tøser. Kæft de kan være belastende når det tager dem. Hendes søster som også er fertil, hun er så ligetil, og vil gerne være venner med alle - med undtagelse af Zilla, for Zilla har ikke været særlig sød ved hende, så det forstår jeg sådan set godt.

1 Synes om

Zzzzzzz…så faldt de to i søvn sammen igen :kissing_heart:

19 Synes om