Kattebilleder i oktober 2020

Sjovt at se med Tic Tac.
Han var helt hvid i sit hoved da vi fik han, bortset fra den lille brune plet ved hans næse…og nu, nu kan vi se at han skifter mere og mere farve :slight_smile:
Spændende hvordan han ender med de farver…man kan tydeligt se at der sker noget syntes jeg :slight_smile:

![image|375x500](

13 Synes om

Minder Carlos ikke en del om Mulle - bortset fra frisuren ?
:smile::smile:

1 Synes om

Oda mener hun skal hjælpe til på syværelset

11 Synes om

Jo, det gør han nemlig :grinning:

1 Synes om

De to er bare sååå glade for hinanden…men de kan så sandelig også være uvenner…men de er heldigvis mest venner :heart: :heart:

15 Synes om

Lige lidt billeder af banden

Mascot

Mercedes

Lasse

15 Synes om

Ponyo syntes det var helt perfekt der lå to prinsesse skørter på bordet. For så kunne man jo lige vise hele huset at hun er prinsesse her i huset :rofl:

18 Synes om

Kattene har været meget “hjælpsomme” med vores projekt blåbærbed. :laughing:


18 Synes om

Altså når naturen og de to basser vil det, så skal de lave endnu et kuld til mig og denne gang bliver der beholdt fertile fra dem, de laver sådan nogle søde og flotte killinger.

CH DK ChiCha’s Alexander Rugo d 22 (bærer fortynding og non-agouti) og CH DK JesmaCats Joy of Life fs (bærer fortynding)

Fotograf er @Eva_K :tak:

17 Synes om

Ikke sådan når man forsøger at arbejde på PC’en og en meget spindende lille dame insistere på at ligge så jeg ikke kan nå tastaturet…

18 Synes om

Jeg havde lige fået hul på en ekspert-Sudoku, da Chili vandrede hen over tastaturen og trådte på sluk-knappen til computeren :argh:

6 Synes om

Lathania

Lithia

…og mor Mira

19 Synes om

Jeg havde lykkeligt glemt hvor stygt fertil hankattpis lugter og hvor meget de larmer.

Der er ro lige nu men det seneste døgn har han godt nok fortalt alt og alle om blomster og bier…

Så suprelorin varer 10 mdr for ham.

13 Synes om

Lasse ville med i byen i går

17 Synes om

Svanen er på reden igen - så meget som han ligger og ruger må der snart komme noget ud af det :wink:

15 Synes om

The gang :metal:

17 Synes om



:smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Igor og Gisle er blevet ret glade for hinanden :heart:

16 Synes om

Og her kan man rigtigt se størrelsesforholdet:

22 Synes om