Kattebilleder i september

Vi var idag på Min Ven Kattens hobbyudstilling i Odense og det gik super godt.
Guliver blev kåret til at have de smukkeste øjne og være nr. 3 sødeste hankat og publikums favorit i kat. 4.
Blua blev kåret til at have det frækkeste ansigt og være nr. 1 sødeste hankastrat og nr. 3 publikums favorit i kat 4.

16 Synes om

Sidst på sommeren… :hjerte:


Bastian, 08.08.2019

25 Synes om

Smukke-Bjørn :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Liva

15 Synes om

Hvis min kaffemaskine går i stykker så ved jeg hvem jeg skal bebrejde :crazy_face: :kaffe:

19 Synes om

Smukke Aicha

7 Synes om

Vi bruger tragt efter jeg en morgen tændte en klargjort kaffemaskine (gjort klar om aftenen). Og jeg kort efter kunne lugte stegt tis…

Så det billed der får mig til at grine… Nu en hel del år efter griner jeg af det, mens jeg nyder en kop te

3 Synes om

Det har jeg prøvet med en flad brødrister …

Det har jeg prøvet med en gasovn. Kors… selv efter MANGE timers afbrænding af varme ude i havestuen med åbne vinduer og dør blev den ved med at stinke som rovdyrhuset i zoo - vi endte med at måtte opgive den! Møgkræ…

3 Synes om

Mine er heldigvis så velopdragne (nej, det mener jeg ikke @anne_p) så det kunne de aldrig finde på :tihi:

De to :heart: :heart:

16 Synes om

Prøv lige at se de her overlækre …øh… katte:yum:

2 Synes om

:smirk: den dyreste kaffe i verden, der er vist nogle der er fint på den.

“ Verdens dyreste kaffe er lort , bogstaveligt talt. Kopi Luwak- kaffe er nemlig lavet af afføring fra det kattelignende dyr , palmerulle. Utroligt nok sælges kaffen til op mod 6.000 kr. pr. kilo!”

:joy::joy::joy:

  • Det billede får mig så meget til lige at tænke på det!
1 Synes om

Kan købes på JYRAKs udstilling i Esbjerg, hvis ellers DHL vil :wink: Jeg tvivler på den når frem til Århus - men den er i hvert fald bestilt og på vej :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Katten eller brandmanden?? :smiling_imp:

Theodoristen var i Plantorama Egå i dag og vanen tro fik han motioneret charmemusklerne :wink:

Men verden indhentede ham og lukkede det meste af luften af ham…

16 Synes om

Vi holder fri i dag, og slapper lidt af med en dyne på sofaen :slight_smile:

18 Synes om

Hygge misserne imellem

Mascot og Aicha

Mascot og Lasse

Mascot, Mercedes og Lasse

14 Synes om

Det må være en anden, der er tale om… :wink:


Bastian, 07.09.2019

18 Synes om

Farmand og Lillepigen :heart_eyes:

19 Synes om