Kattebilleder i september

Mad

18 Synes om

Ohh ve ohh skræk min kommende avlshan er gået i stykker - what to do ojojojjjj what to do?

14 Synes om

Naveen

:smelter:

14 Synes om

Kaluwa er fast inventar :joy: i papkassen med killinger.

(Fødekassen er pt. pakket væk for små børnefinger kommer i klemme i lågen fortil, avs!)

Så de må nøjes med 1 klasses flyttekasse :crazy_face: fra Jem & Fix.

16 Synes om

Sigga får virkelig brugt jagtinstinkterne i disse dage. Først frøer og nu en regnorm. :tihi: (Som hun venligst bedes lade blive uden for, tak…)

14 Synes om

Jeg var ude at spise med min søster og svoger i aften og da vi kom hjem, lå der en død spidsmus i køkkenet.
Men vi var alle stopmætte, så den røg i bioaffald :cool:

6 Synes om

Jeg synes ikke, at I er særlig taknemmelige for jeres kattes bidrag til husholdningen :rofl:

I sku’ pive, sku’ I - Manses nye hobby er harekillinger, 4 stk på godt en uge… :astonished:

Han æder kun hovedet - om det så er fordi harehjerne i sprød skal er specielt velsmagende, eller han bare er mæt herefter skal jeg ikke kunne sige, men i og med at den senest hjembragte var knap 25 cm fra skulder til halespids, tænker jeg det sidstnævnte er sandsynligt… :smirk_cat:

Mor er ikke imponeret! :angry:

4 Synes om

Forleden aften da jeg kom sent hjem fra job…Mulle havde savnet mig sååå meget :heart:

14 Synes om

:yikes: :besvimer:

Kan kun svare for mig selv - men det bliver et klart “Nej” herfra… :face_with_raised_eyebrow:

Max. afslapning … :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Der foregår åbenbart noget spændende inde under skænken :slight_smile:

Først en vældig ballade inde i stuen, så løb Asani fra den ene ende af skænken til den anden, mens han hele tiden holdt øjnene under den. Han forsøgte endda at mave sig ind under den. Men han har haft det lidt for godt, mens jeg har forsøgt at holde sul på Chili, så det lykkedes alligevel ikke.

Chili var også henne at kigge og sidde på lur. Så det store spørgsmål var selvfølgelig: Mus eller frø?

I lyset af de sidste dages invasion af små lig gættede jeg på en frø, og jeg havde ret. Da jeg fjernede tingene foran skænken, og frøen ikke havde noget at gemme sig bag, kom den frem, og så gik den vilde jagt gennem stuen. Heldigvis endte jagten med mig som sejrherre. Frøen blev fanget og lempet ud i græsset.

18 Synes om

Gisle kandiderer i hvert fald seriøst til titlen. Han har sat sig i hovedet at jeg ikke må sove om natten hvis han er vågen, så vi har nogle gevaldige slagsmål ind imellem. Han har det med at vinde :rage:

9 Synes om

Han mangler en lillebror/-søster at lege med … :wink:

2 Synes om

Hvis bare jeg troede det hjalp, ville han få en med det samme! Meeen …

Kaluwa

19 Synes om

En lettere fornærmet, nyvasket Finn. :expressionless:

15 Synes om

En plads i solen :slight_smile:
Karla nyder livet i kattegården :slight_smile:

15 Synes om

Åh åh…Cocio står og lytter ved hegnet ind til naboen…naboen har fundet sin plæneklipper frem :scream:
Så er det bare ind…den er farlig…meget …syntes Cocio :sweat_smile:

17 Synes om