Kattebilleder - Juni 2016

[QUOTE=Pernille DL;1286083]

Hva’ snakker du om? Der er masser af plads i nullerputten! Se lige, hvor vi hygger :smiley:

:pote: Mingus

Mor! Jeg klager!

:pote: Lillemanden[/QUOTE]

Masser af plads - Fanta kan sikkert også godt skrue sig ned i nullerputten

:høhø:

[QUOTE=Pernille DL;1286083]

Hva’ snakker du om? Der er masser af plads i nullerputten! Se lige, hvor vi hygger :smiley:

:pote: Mingus

Mor! Jeg klager!

:pote: Lillemanden[/QUOTE]

Den nullerput har du vidst købt af Britta …

At have hankatte er ikke altid nemt :frowning: Efter udstillingen i Most kunne Brumme ikke længere acceptere Nico, så der blev bestilt ny indhegning til Brumme i fredags, den ankom i dag.

Vinkling er nøglen til gode billeder… Florian og jeg øver videre. :tihi:

Viceværten på uanmeldt besøg: “Har du børn?”
Øøøøhh…

…Kun et møjforkælet kattebarn! :tihi:

[QUOTE=Cecilie;1286830]Viceværten på uanmeldt besøg: “Har du børn?”
Øøøøhh…[/QUOTE]

Min venners datter synes også, det er sjovt at komme på besøg her, hvor der er farvestrålende legetøj overalt :høhø:

Må heller lige vise, lidt af de dejlige basser der befinder sig i hytten. :wehuu:

De 3 drenge, som blev klargjort i Tirsdags. Så nu er der ikke længe til de flyver fra reden.

De 3 piger, som lige er kommet i kravlegården. Ikke længe før de også laver spilopper i hele hytten.

:inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2::inlove::love2:

Af banen, af banen - her kommer Jools!!

Jeg fik en ny telefon i går, så Florian blev selvfølgelig min testperson på aftenens gåtur. :slight_smile:

I dag har bare været en af de dage, hvor jeg slet ikke har været i tvivl om, at jeg nærmede mig grænsen for, hvad jeg kan klare, uden at min krop brokker sig:-( Heldigvis kom jeg hjem til en dejlig fyr, der kunne mærke jeg havde brug for at nusse:inlove: At min pande så nu ligner et bumse udbrud godt på vej, det kan jeg leve med, når det i virkeligheden er spor, efter en gang æltning:tihi:

Når man har tigget om at komme i haven hele dagen… og så fortryder bitterligt.

[QUOTE=Cecilie;1287165]Når man har tigget om at komme i haven hele dagen… og så fortryder bitterligt.

[/QUOTE]

Du er også en forfærdeligt dårlig kattemor, når du ikke har sørget for, at græsset ikke er vådt! :venter:

Smed en håndfuld af det senior-foder Camilla læssede af her i går (tusind tak for det i øvrigt :blomst:), på gulvet … det ser ud til at være godkendt :thumbup:

Florian fandt en GIFTIG RØD SLANGE i min grøntsagskasse. Heldigvis reddede heltekatten dagen!

Jeg føler mig meget tryggere med sådan en dygtig jæger i huset! :rock:

:inlove:

Maven kan godt tåle lidt mere sol …

… og min pote er stadigvæk lidt bleg

:smelter:

:smelter:

Bastian er da bare sød…:hjerte:

Wauw, de der øjne:smelter: