Kattebilleder - november '22

Host host, somali er en stribet kat, den gemmer bare striberne :wink:

Og nogle af dem kaster sig i sneen

3 Synes om

I sine yngre dage var Rags vild med sne… :slight_smile:
[Rags i Sneen - YouTube]

6 Synes om

:
Jamen, det underbygger jo bare min påstand… :sunglasses: :wink:

3 Synes om

Men nu er han blevet sneblind … på det ene øje :eyes:

4 Synes om

Undskyld @FinnFrode , må jeg spørge, hvem er den fine sort - hvide kat :blush:, tak :tak: for en smuk video

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det er Snehvide - adopteret som 8-årig fra internat, og hun viste sig at have en rigtig prinsesse indeni… :wink:
Hendes billeder er her: Snow White "Snehvide" (2000-2015) | Flickr

5 Synes om

Åh det er altid dejligt at gense Snehvide. :inlove:

4 Synes om

Tak. Alle hendes videoer findes her: [https://www.youtube.com/playlist?list=PL4C20A2F44C0AE498]

5 Synes om

#kodakmoment

19 Synes om

Aslan “hjalp” med at strikke…

Da jeg så pakkede striktøjet væk for at spille Bingo lagde han sig til at sove op af mine ben :heart:

12 Synes om

Jeg hader mit papkassebjerg/rod, men Alvin elsker det. :hoho: Og hver gang jeg får tømt en kasse og der er ændringer i hvordan de står, er det en helt ny verden, ifølge Alvin. Og den verden skal opdages og indtages.

23 Synes om

Åhr :hjerte: Det her dukkede op som et minde på FB i dag : Frida i verdens bedste æbletræ

Tænk at min lille hittekilling, fundet i en grøft, snart er 8 år :uha: Hun er ca. 1,5 år på billedet.

22 Synes om

Her er hun lige nu - Stadig fuld af sjov og ballade :love:

23 Synes om

Klassisk elegant orientaler i dyb søvn.

20 Synes om

Jeg er ked af det men jeg tror altså det er ret misvisende at bruge ordet elegant i forbindelse med det hvide kræ der :grin: :flojte:

1 Synes om

Godt være du havde det, men de billeder af Alvin :blush: han øjne lyser af så tilfreds og glad en kat, nej hele hans attitude lyser af tilfreds og så glad for hans helt specielt katte - leger - klatre - bjerg. Sikke nogle dejlige billeder

Med venlig hilsen

4 Synes om

LouLous lillesøster :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Black Friday tilbud … Fyld en papkasse!

18 Synes om

Black/Grey friday ?

4 Synes om

God weekend til alle siger Nalle (og Peter)

18 Synes om