Kattebilleder september - kun ét af gangen

Matilde Cantor tog dette billede af søde Cookie på udstillingen igår :wehuu:

Det er da snyd - det er da ikke ikke nattebillede… Eller :stuck_out_tongue:
.
.
.
.

[QUOTE=Katho;1315591]Matilde Cantor tog dette billede af søde Cookie på udstillingen igår :wehuu:

[/QUOTE]

[QUOTE=HolmeInc;1315594]Det er da snyd - det er da ikke ikke nattebillede… Eller :stuck_out_tongue:
.
.
.
.[/QUOTE]
Ha ha ha :lol:

Ingrid, kan vi ændre overskriften?

[QUOTE=Katho;1315597]Ha ha ha :lol:

Ingrid, kan vi ændre overskriften?[/QUOTE]

Åbenbart ikke sådan uden videre. Jeg har ændret den nu, men det slår (vel logisk nok) ikke igennem i det citerede. Det ser i det mindste rigtigt ud i oversigten nu :slight_smile:

Pudsigt ude i oversigten står der katte ved mig, men her inde hedder den stadig natte

Pudsigt ude i oversigten står der katte ved mig, men her inde hedder den stadig natte

Dit indlæg hedder katte :slight_smile: De tidligere indlæg hedder stadig natte, fordi det er citater af indlæg, hvor der står (eller stod) natte.

[ATTACH=CONFIG]115817[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]115818[/ATTACH]

Rags inspicerer fjernvarmearbejdet… :slight_smile:

Sidst på dagen i Hedensted sprang elastikken på Ralf - han hang kun liiiige sammen i en tynd tråd… :inlove:

[QUOTE=PiaB;1315680]
Sidst på dagen i Hedensted sprang elastikken på Ralf - han hang kun liiiige sammen i en tynd tråd… :inlove:[/QUOTE]

Ja hans temperament skal du liiige arbejde lidt med :slight_smile:
Mage til hyggefis skal der ledes længe efter. Da jeg så ville sætte ham ind i buret så havde han pludselig ingen ben - han bare gled ned i sin nullerput og en rodet bunke :lol:

Mira er endelig hjemme igen, efter at have været væk en måned. Åh hvor har jeg savnet det lille hjerte, især den dag da jeg mistede Honey.
… og nej, ingen killinger inden nogen spørger. Damen var ikke samarbejdsvillig

Old man Xion :inlove:

Fanni putter med 2 af killingerne. De er lidt slatne efter de blev vaccineret i fredags.

Fanni er en fantastisk tante for killingerne, for hun leger med dem og det er hende de putter hos, når de har det lidt skidt. :hjerte:

Theodor øver sig i at se barsk ud og Fiona fimser rundt og skal ordne alt…
Men ingen af dem gad slå græsset…

[QUOTE=FinnFrode;1315675]Rags inspicerer fjernvarmearbejdet… :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvornår er du begyndt at gå tur med Rags? Jeg troede ikke, du ville gå tur mere flere af dem? Savnede du alligevel turene med Snehvide?

Nej, gåturene kan jeg ikke undvære, men kun én kat kan have det privilegium ad gangen - ellers skal jeg jo bruge hele dagen.

Rags og jeg begyndte at gå tur kort efter, at Snehvide:hjerte: døde, men han havde smugtrænet på udstillingerne, så det var meget nemt. Og han nyder bare så meget, at han nu er førstekat med ansvar for verden udenfor haven. :slight_smile:

Mariehønen… det lille sorte bæst!! Sidder lige nu foran skærmen og checker om jeg staver rigtigt i indlægget :slight_smile: Hun er opvokset hos en fantastisk plejemor, hun er SÅ sød og kælen og spinder som en diesel motor. Og Claus er helt og aldeles “besotted” og synes pludselig at HVIS ikke nogen vil have hende, så kan vi godt have plads til lige en mere. What? Han som plejer at synes vi har nok :slem: Nå, men hun ER sød, meget endda! Og jeg HÅBER der kommer en helt fantastisk plads til hende. Hun kommer OK ud af det med de andre. Hun elsker dem ikke, og hun skal nok ikke bo i en flok som vores, men et sted med bare et par andre flinke katte. Nu må vi se…

Jamen det er da også totalt overdrevent, at jeg har sat to hyggesenge op. :høhø: