Kattebilleder september - kun ét af gangen

[QUOTE=HolmeInc;1315731]Theodor øver sig i at se barsk ud og Fiona fimser rundt og skal ordne alt…
Men ingen af dem gad slå græsset…

[/QUOTE]

Ik nemt at have katte nu til dags… :p:D

[QUOTE=Vipstøsen;1315717]Mira er endelig hjemme igen, efter at have været væk en måned. Åh hvor har jeg savnet det lille hjerte, især den dag da jeg mistede Honey.
… og nej, ingen killinger inden nogen spørger. Damen var ikke samarbejdsvillig
[/QUOTE]

Hvor er hun lækker!! :wehuu::wehuu:

[QUOTE=Frida;1315786]Jamen det er da også totalt overdrevent, at jeg har sat to hyggesenge op. :høhø:

[/QUOTE]
Hvor er det dejligt at se som situationen udviklede sig helt fantastisk for din gammel-mis med de nye bofæller :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Vipstøsen;1315717]Mira er endelig hjemme igen, efter at have været væk en måned. Åh hvor har jeg savnet det lille hjerte, især den dag da jeg mistede Honey.
… og nej, ingen killinger inden nogen spørger. Damen var ikke samarbejdsvillig
[/QUOTE]

Det er så ærgerligt hun ikke samarbejdede for de kunne bare have fået de LÆKRESTE unger…
men mon ikke damen ved at intet sted er så godt som når sine to ben…

Smukke tykke Hans i haven. :inlove:

Han har godt nok nogle lange knurhår :inlove:

Ja, han er en behåret fætter. :slem:

En meget sjælden stund:hjerte:
Jeg har tit og ofte sagt til Mille, at hun bare ikke vil være ved at hun gerne vil putte med os, nu har hun lagt på mit lår i et kvarterstid og hun putter stadig:inlove:

[QUOTE=line_refsgaard;1315793]Det er så ærgerligt hun ikke samarbejdede for de kunne bare have fået de LÆKRESTE unger…
men mon ikke damen ved at intet sted er så godt som når sine to ben…[/QUOTE]

Ja, de kunne nemlig være blevet rigtig lækre, og jeg er lidt træt af at hun ikke syntes om ham, og stresser så nemt ude. Men sådan er det jo bare. Damn it! :wink: Der er ingen der har sagt det skulle være nemt

Min søde, søde Skumfidus aka DK Robdrups The Only One

Har du overvejet Annes dreng… han er SØD og tålmodig… har lige sendt en øh halv sær pensionist pige til parring… og de første par dage tænker man, at det kommer der intet ud af, men derefter parrede de voldsomt

Kan du ikke låne hanmissen med hjem? Det gjorde Anne med Trunten for hun var også knibsk :slight_smile:

Skriver lige til jer privat, saa vi ikke spammer traeden her med parringssnak :cool2:

Ei, jeg er jo nysgerrig!

Bastian med knurhår ud over det hele… :smiley:

Nu er det Milles tur til at blive fremvist. Min kærestes lille hunmis, som vi har forsøgt/forsøger at integrere i min flok. Hun lever i periferien af de tre andre og nogen gange ryger hun og Fiona (med Alfred er det mindre) i totterne på hinanden. Men Mille kommer altid hjem og spiser og smider sig på sofaen eller ligger som her på min kærestes stol i køkkenet. Og nu hvor efteråret er på vej så er hun mere og mere hjemme. Vi har prøvet alle mulige foranstaltninger, men det gik vel egentlig bedst da vi holdt op med det. :høhø: Så jeg tror vi skal være tilfredse so far. :slight_smile:

Smukke lille missepige:

Fridas nye madmor havde fødselsdag i dag, men det sgi ikke nemt, at tage et fødselsdagsbillede af lille frække Frida… :venter:

Det blev ikke nemmere, da søster valgte at blande sig… :argh:

Kong Alfred søndag i solen, så bliver livet ik bedre. :smiley: