Kattebilleder september - kun ét af gangen

Hjemme i 5 min fra børnehave og har tilbragt 3 min med at snakke med velcro og kommentere at velcro fylder og det kom der så det resulta ud af

Og da knægten stadig rør velcro, har velcro ingen behov for at gå (selvom knægten på et tidspunkt lagde sig på ham, men velcro rykker sig bare lidt, så han stadig ligger i arm)

Hjemme i 5 min fra børnehave og har tilbragt 3 min med at snakke med velcro og kommentere at velcro fylder og det kom der så det resulta ud af

Og da knægten stadig rør velcro, har velcro ingen behov for at gå (selvom knægten på et tidspunkt lagde sig på ham, men velcro rykker sig bare lidt, så han stadig ligger i arm)

[QUOTE=line_refsgaard;1315942]
Og da knægten stadig rør velcro, har velcro ingen behov for at gå (selvom knægten på et tidspunkt lagde sig på ham, men velcro rykker sig bare lidt, så han stadig ligger i arm)[/QUOTE]
Hans navn er skam valgt med omhu i sin tid for længe siden :wink:
VH
Susanne

Minni nød at få nusset maven :hjerte:

Min dejlige Annabell :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1315947]Hans navn er skam valgt med omhu i sin tid for længe siden :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det bliver man ALDRIG i tvivl om…

Men han har altid vist os at omdøbning bare er en dum ide…
Den kat er bare så elsket

[QUOTE=Susanne W;1315947]Hans navn er skam valgt med omhu i sin tid for længe siden :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det bliver man ALDRIG i tvivl om…

Men han har altid vist os at omdøbning bare er en dum ide…
Den kat er bare så elsket

Min blide bamse Samson :hjerte:

Familiehygge. :wehuu:

[video=youtube_share;IXvM9Wz4jPU]20170912 115748 - YouTube

Nogen fik hul på et baldrian bolche :tihi:

[QUOTE=Katho;1316068]Nogen fik hul på et baldrian bolche :tihi:
[/QUOTE]

Herligt! Så kan de sprede duften af babybræk og sure sokker i hele huset :høhø:

Den første gang, jeg var på udstilling, havde de, jeg fulgtes med, bur i nærheden af Sonjas stand. Dengang vidste jeg hverken, hvem Sonja var, eller hvad baldrian “duftede” af, og jeg troede virkelig først, det var et barn, der havde brækket sig. Hankattepis ved man hvad er, men det der … :yikes: Heldigvis hjælper det da lidt på oplevelsen, når man først finder ud af, hvad det er for noget :slight_smile:

Bastian fjoller…:høhø:

[QUOTE=galath;1316073]Herligt! Så kan de sprede duften af babybræk og sure sokker i hele huset :høhø:

Den første gang, jeg var på udstilling, havde de, jeg fulgtes med, bur i nærheden af Sonjas stand. Dengang vidste jeg hverken, hvem Sonja var, eller hvad baldrian “duftede” af, og jeg troede virkelig først, det var et barn, der havde brækket sig. Hankattepis ved man hvad er, men det der … :yikes: Heldigvis hjælper det da lidt på oplevelsen, når man først finder ud af, hvad det er for noget :)[/QUOTE]

Det er simpelthen den mest fantastiske beskrivelse at få af sin te, når man sidder og er optaget af specialet:klapper:
Jeg er fan af godnat te med baldrian i, og drikker det på alle tider af døgnet, hvilket min sidemakker under specialet gang på gang glemte:tihi:
Hun var heldigvis meget forstående, så hun brokkede sig ikke, når hun først var sikker på det ikke var hende der lugtede:thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1316077]Bastian fjoller…:høhø:

[/QUOTE]

Herligt billede! En smuk kat, der virkelig ser ud til at hygge sig og nyde livet:inlove:

Er katten FOR forkælet, når den begynder at lægge sig på varmepuden og mjave efter en, der kan tænde den?:tihi:
(Jeg adlød selvfølgelig:ups:)

[QUOTE=Trine;1316080]Er katten FOR forkælet, når den begynder at lægge sig på varmepuden og mjave efter en, der kan tænde den?:tihi:
(Jeg adlød selvfølgelig:ups:)[/QUOTE]

Jeg har lige besøgt en veninde, som har kat. Mens jeg var der, lagde han sig på sofabordet med ansigtet mod sofaen og kom så med jævne mellemrum med nogle meget vrede mjav. Hun forstod omgående, at det var, fordi hans tæppe var blevet fjernet. Hun adlød (selvfølgelig!) også straks, og så snart hun havde hentet det, kom han springende, og så skal han graves helt ned i det og ligge der som en lille bule :slight_smile: :hjerte:

[QUOTE=Trine;1316080]Er katten FOR forkælet, når den begynder at lægge sig på varmepuden og mjave efter en, der kan tænde den?:tihi:
(Jeg adlød selvfølgelig:ups:)[/QUOTE]

Nej, jeg synes bare sådan noget er kært. :inlove: Elsker deres sjove vaner, altså de sjove, ikke dem hvor de vækker en midt om natten, hver nat. Alvin kommer nogen gange gående hen hvor jeg sidder, og miaver højlydt indtil jeg sætter mig i sofaen med ham. Det betyder nemlig at han vil nusses NU, og i ca fem minutter, så vil han gerne have fred igen. Jeg adlyder grundlæggende hver gang, med mindre jeg spiser varm mad. :ups: :tihi:

Herhjemme har Håkon det med at stille sig op og mjave, og det er altså ikke særlig klart hvad det går ud på. Jeg tolker det så som om han siger at han vil have en ny lillebror, og at Kolbjørn er blevet for kedelig efter at han er blevet voksen - hvis man kan bruge det ord om Kolbjørn :). Og den lillebror får han så i næste uge. Jeg håber sandelig at jeg ikke har tolket ham helt forkert :ups:.

… og det har slet ikke noget at gøre med, at du har været skruk i månedsvis … vel?

Næh, hvad taler du dog om? :? :stuck_out_tongue: