Kattebilleder September

Så blev det efterår :smiley:

Mig og Simba var lige på tur…

Vi sneg os hen og se festlokalet, så jeg kunne se hvordan det ser ud :smiley:

Inga fik lov at holde Simba, mens jeg var inde og tage billeder… Det gad Simba ikke, så jan snoede sig ud af selen og gik hjemad :smiley:

Da jeg så kom hen og sagde han ikke skulle gå alene hjem, lagde han sig bare ned og ventede på mig :smiley:

Godt han kender området :smiley:

12 Synes om

Aicha og Lasse

Mercedes

17 Synes om

Nalle har fået en af sine yndlingspladser tilbage, på toppen af barskabet. Her har der hele sommeren stået en ventilator.
God weekend til alle kattetosser😊

24 Synes om

#kodakmoment

23 Synes om

Hvis ellers mit blindskud var lykkedes, havde her været en kandidat til ugens konkurrence… :flushed:
Historien: Manse sidder på traktoren, jeg er ved at fylde hø i slowfeedere og da jeg passerer med en favnfuld hø i armene, læner jeg mig og hø op ad dækket, så jeg kan få en nussehånd ledig.
Manse træder over på høet, lægger sig - storspindende - til rette, og udgangen er, at jeg bugserer hø med 7,5 kg. kat ovenpå hen til bestemmelsesstedet… :smirk_cat:
Forkælet - nope! :see_no_evil:

(Ud over min trøje, hø og - naturligvis! :wink: - Manse, kan traktordækket vist lige anes i nederste højre hjørne…)

23 Synes om

Et nyt venskab måske

Der er en der hygger sig

20 Synes om

Det blå dyr med hale ligner vist Koraten Laffe ret meget. :grinning:

5 Synes om

Jeg fik taget billeder af Ingrid, da vi var på udstilling i Ølstykke.

Det kom der disse billeder ud af og mange flere.

23 Synes om

De er alle gode - men det sidste, hvor hun smiler til fotografen er fantastisk :love:

Frøkenen har ret svært ved at holde kæft, når hun bliver fotograferet, så derfor “smiler” hun på alt for mange af billederne. :klappe:

16 Synes om

Jeppe var slet ikke tilfreds, da hæklebøgerne fik mere opmærksomhed end ham, så han lagde sig på stakken :joy:

18 Synes om

Batteriet kræver heldigvis opladning en gang i mellem …

21 Synes om

Lidt fra dagens tur, der bl.a bød på en “hemmelig” hule under hængepilen :smiley:

11 Synes om

Guf… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags & Dushara Cathal Caithlin, 03.09.2022.

18 Synes om

Søde Kolbjørn, som desværre er næsten umulig at tage ordentlige billeder af, fylder 8 år i dag :flag:

Og Yuri skulle lige vise at han er en stoooor kat på næsten 10 mdr. :grin:

23 Synes om

Et stort tillykke :flag: med flotte Kolbjørn, med de 8 år

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tillykke til smukke Kolbjørn :flag:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke Kolbjørn :blomst:

1 Synes om