Kattebilleder September

:flag: :tillykke: :flag: :tillykke: :flag:

1 Synes om

Tillykke med Kolbjørn :heart::heart::heart:

1 Synes om

Mister lækker :smelter:


15 Synes om

Han er en fin dreng, ingen tvivl om det … :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Flot fyr. I må alle have en dejlig weekend

21 Synes om

Samme til dig, Peter. :slight_smile:

1 Synes om

23 Synes om

Åhhh :smelter:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Faldt lige over det her i tv Østjylland :smiley:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Mange træer og buske i området har været ved frisøren.

Og et af de træer som Simba elskede at kravle i sidste år er endelig blevet klippet ned så han kunne klatre på det igen :smiley:

13 Synes om

Godt nogen kan falde i søvn, når jeg ikke kan

12 Synes om

Lasse og Aicha hygger.

13 Synes om

Laffe fik en del træning i at sidde i det bur i god tid, da jeg gik steward …
Og når man som ung korat keder sig et bur uden noget at lave - så må man jo høre naboerne, om ikke de havde noget spændende at fortælle.

Nogle var mere snaksagelig end andre :hoho:

6 Synes om

Sønnikes lille hittemis. For knap 14 dage siden, da han var på vej hjem fra arbejde, så han en autocamper holde i vejsiden og et par rende rundt i grøften, efter lidt tid kom de op med en rød killing i hænderne og kørte derfra. Han valgte at holde og se om der var flere. Satte sig i vejkanten og kaldte mis, mis der gik 2 sekunder og denne bette tøs hoppede op til ham og han tog den med hjem.
Samme aften ringede han om vi havde en ormeku liggende, for hun var kugle rund på maven, og øjnene helt snskede til
Billedet er taget et par dagen efter han fandt hende


I sidste uge havde jeg hende med hos dyrlægen hvor hun fik behandling for lus, øremidder og øjenbetændelse, samt vaccination og chip. (Glemte at tage nye billeder af hende).
D. 21 skal hun med til dyrlægen igen og steriliseres.

20 Synes om

Hurra for din søn som reddede den lille killing - han fortjener en buket :rose: :rose: :rose: :rose:
Man kan godt se, at hun er lidt pjevset, men hun skal nok blive en fin kat :love:

4 Synes om

Det sagde min dyrlæge også og til dyrlægebesøget i onsdags, var hun også oppe på 1200g. Den bette pus har fået navnet Kis og den er så eksteem kontaktsøgende og ungerne elsker hende.
Ulempen ved hende er at hun er semilanghåret og skal være standkat, så jeg skal have lært barnebarnet at rede hende.

7 Synes om

De er søde når de sover :heart: :grinning:

22 Synes om

Yuri er da altid sød :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om

Nemlig. Så kære når de sover😊

22 Synes om

Så napper vi da lige et sødt billede mere: :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags, 06.09.2022.

21 Synes om