Kattebilleder September

Jeppe er ikke helt tilfreds med, hvor lidt jeg er hjemme i denne periode, så projekt pak bøger ud er sat på standby :hjerte:

17 Synes om

Mine bekymringer er heldigvis gjort til skamme … Kodak er stadig mors dengse :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Og snart får du en dengse mere - så har du jo tre :playkitty1: :playkitty1: :playkitty1:

2 Synes om

Total meget hygge her til aften :heart:

9 Synes om

11 Synes om

Øv troede man bedre kunne hører hans spinden…

Nå, men den helt store motor var igang :heart:

1 Synes om

Mik er mega fornærmet over han ikke må få musen med ind :tihi:


Det lykkedes ham dog at snyde mig senere og fik en slæbt med ind, til stor fornøjelse for resten af flokken :lol:

Agstha hjælper med at spille :smelter:

15 Synes om

Nogen nyder godt af at tvet ikke virker :smiley:

Varme fra computer og varme fra mig :grin:

12 Synes om

:rofl:

10 Synes om

Når jeg kommer hjem fra arbejde, bliver Nalle så glad at han nærmest ikke kan være i sin krop. Så bliver jeg også glad og undtagelsesvis må jeg klø han på maven :slightly_smiling_face:

20 Synes om

Så er der vådfoder!

25 Synes om

De klæ’r endda også hinanden… :wink: :thumbup:
Hvor gammel er Kodak egentlig - for han er da godt nok en hel del større end Æseldyret? :thinking:

4 Synes om

Kodak her fået fødselsdag 8/4 og Donkey den 23/5, så der er ca. 6 ugers aldersforskel på dem :ok:
Men de er også meget forskellige typer … Kodak er en bamsekat, kompakt af bygning med kæmpestore poter og et rundt, fladt (fladpandet :stuck_out_tongue_winking_eye:) hoved. Pelsen er som jeg forventer den hos en huskat, god hårlængde man nemt kan pjuske til.
Donkey er spinkel med tilsvarende størrelse poter, spids hovedform (uden at vi er ude i ekstremer) og en kort glat pels, som ligger sig tættere ind mod kroppen end hos Kodak.

9 Synes om

Her i København trækker det op til regn, og så kan man jo ligeså godt putte og tage en skraber.
God søndag til alle kattefreaks :slightly_smiling_face:

17 Synes om

Middagslur :heart:

15 Synes om

Mercedes har gemt sig i et tæppe.

Lasse

17 Synes om

Det lykkedes dem, at finde plads til de begge kunne putte :hjerte:

Jeppe var vist fint tilfreds med at jeg lagde hæklingen lidt væk :joy:

Og Mille ja, hun var min tosse kat som altid :tihi:

15 Synes om

Skulle tage billeder af nogle ting jeg har købt, og Alvin syntes selvfølgelig han skulle være med, så det blev til at et par ham også. :grin:

17 Synes om

Donkey har været på ledsaget udgang i haven … jeg skulle lige se, om han strøg op i toppen af hegnet med det samme, men det gjorde han slet ikke i dag :ok:

Kodak :lovelove:

De to sammen med Leo Løvehjerte …

21 Synes om

Det er ret smart, at du har sat en vaskeanvisning på Mille :tihi:

4 Synes om