Jeppe er ikke helt tilfreds med, hvor lidt jeg er hjemme i denne periode, så projekt pak bøger ud er sat på standby
Og snart får du en dengse mere - så har du jo tre
Øv troede man bedre kunne hører hans spinden…
Nå, men den helt store motor var igang
Mik er mega fornærmet over han ikke må få musen med ind
Det lykkedes ham dog at snyde mig senere og fik en slæbt med ind, til stor fornøjelse for resten af flokken

Agstha hjælper med at spille
Når jeg kommer hjem fra arbejde, bliver Nalle så glad at han nærmest ikke kan være i sin krop. Så bliver jeg også glad og undtagelsesvis må jeg klø han på maven
De klæ’r endda også hinanden…
Hvor gammel er Kodak egentlig - for han er da godt nok en hel del større end Æseldyret?
Kodak her fået fødselsdag 8/4 og Donkey den 23/5, så der er ca. 6 ugers aldersforskel på dem
Men de er også meget forskellige typer … Kodak er en bamsekat, kompakt af bygning med kæmpestore poter og et rundt, fladt (fladpandet ) hoved. Pelsen er som jeg forventer den hos en huskat, god hårlængde man nemt kan pjuske til.
Donkey er spinkel med tilsvarende størrelse poter, spids hovedform (uden at vi er ude i ekstremer) og en kort glat pels, som ligger sig tættere ind mod kroppen end hos Kodak.
Her i København trækker det op til regn, og så kan man jo ligeså godt putte og tage en skraber.
God søndag til alle kattefreaks
Det lykkedes dem, at finde plads til de begge kunne putte
Jeppe var vist fint tilfreds med at jeg lagde hæklingen lidt væk
Og Mille ja, hun var min tosse kat som altid
Skulle tage billeder af nogle ting jeg har købt, og Alvin syntes selvfølgelig han skulle være med, så det blev til at et par ham også.
Donkey har været på ledsaget udgang i haven … jeg skulle lige se, om han strøg op i toppen af hegnet med det samme, men det gjorde han slet ikke i dag
Kodak
De to sammen med Leo Løvehjerte …
Det er ret smart, at du har sat en vaskeanvisning på Mille