Katteforsikring

Er der nogen af jer, der har forsikret jeres katte ??

Kan man oprette det hos ens eget forsikringselvskab, eller skal man gør det et andet sted ??

alle mine 7 er hos dyrekassen… det koster ikke alverden og det er en kanon investering hvis katten kommer til skade akut

Hod dyrekassen.dk eller ??

Men jeg vil meget gerne have mine rolinger forsikret, når jeg får dem hjem …

(Efter al det her, vil jeg gerne være på den sikker side, så alt skal bare forsikres)

[quote=Sisspii;438803]Hod dyrekassen.dk eller ??

Men jeg vil meget gerne have mine rolinger forsikret, når jeg får dem hjem …

(Efter al det her, vil jeg gerne være på den sikker side, så alt skal bare forsikres)[/quote]

jepper - de er forsikret hos dyrekassen :slight_smile: de er søde… jeg har så opdrætsforsikring og får noget rabat - men de koster under 1000 pr år pr kat… så det er afgjort til at overse og alle pengene værd…

min tjente sig 200% ind forrige år og lige akkurat sidste år hvor 6 var forsikret

Jeg vil smutte ind og kigge … Og se om det er noget for mig :slight_smile:

Jeg har også alle mine forsikret hos Dyrekassen og har indtil videre været 100 % tilfreds de gange jeg har haft brug for dem. En af mine katte fik konstateret Patella luksation (løse knæskaller) for nyligt og blev opereret for det - Det kostede med operation og røntgenundersøgelse omkring 7100 kr, hvor jeg så fik ca. 5200 kr dækket af forsikringen.

Nogle mener det er spild af penge at forsikre, men jeg synes det er guld værd og hvert år vi ikke har brug for forsikringen er næsten lige så godt som at vinde i Lotto.

jeg er hos garfors katteforsikring. Men er lidt sure på dem fordi de ikke ville give rabat til Røskva. han har jo kun 3 ben!:p:D

mine er ligeledes forsikret hos Dyrekassen, og jeg allerede i år fået fuld valuta for pengene, blot pga en gang mavekartar hos en af dem. Personligt synes jeg det er rart at jeg ikke skal tænke så meget på hvad det evt koster, hvis/når en af dem bliver syge :slight_smile:

Hvis jeg skulle vælge forsikring ville jeg også vælge Dyrekassen :ok:
Men ingen af mine er forsikret, jeg sætter i stedet for 2000-2500kr. ind på en opsparing hver 3. måned - samt der ER lavet aftale med mine forældre at hvis der sker noget så akut og med så stor en regning at opsparingen ikke rækker, så kan jeg altid låne af dem og betale dem tilbage igen. Så på den måde er vi sikret i stedet! :slight_smile: Det tror jeg på bedst kan betale sig…

Fra mine hunde ved jeg dog at Dyrekassen har været den bedste forsikring og kan anbefales :thumbup:

Jeg har os en katteopsparing hos banken, jeg hver mdr sætter penge ind på - Til dyrelæge regninger, men vil os gerne have det andet os.

Ud af de to største på feltet - Garfors og Dyrekassen - er jeg sikker på, Dyrekassen bedst kan betale sig for de fleste. De har en lidt højere årlig præmie, men til gengæld lavere selvrisiko og højere dækningssum.

Men når svenske Agria kommer til Danmark - efter planen - til næste år, så bliver mine flyttet derover i stedet :thumbup: Især hvis de tager alle deres svenske produkter med.

Det er også bare en super idé med begge dele, for så har man pengene skulle uheldet være ude og beløbet man selv skal af med, bliver ikke tårnhøjt.

Vær opmærksom på at kun akutte tandskader dækkes …

jeg har haft held til at få dækket noget ikke akut - man skal bare være vedholdende nok… så giver de sig - i hvert fald hos dyrekassen

Jeg har kattekonto hvor jeg hver måned sætter penge ind, har en indbosforsikring der dækker mine katte og så venter jeg spændt på hvad Agria kan tilbyde når de starter op her i Danmark til januar 2011 :slight_smile:

/Camilla

Det forstår ikke - viste regningen da ikke sandheden om hvad der var gjort ved katten?

jo da!

Jeg kigger med her.
Vil gerne ha’ mine i forsikret, men vil gerne vide noget mere først.

Dur ens indboforsikring misserne ??

Nej, du skal tegne en særlig sygeforsikring.