Kattefremvisning i Rødovre, 12. september 2009

Ja, det er rigtigt. Han måtte dog liiiige have en opfrisker på Qallas alder i starten :høhø:

[quote=Ann K;247165]Og selvfølgelig kommer jeg forbi!
Men uden kat… en fed aby og en sur skovkat er ikke lige det, jeg vil være bekendt at vise frem!!! -LOL[/quote]

Hæ… jeg kom alligevel med kat.
Pgr afbud var der flere ledige bure - og det måtte der bare ikke være!
Så MB foreslog Pil at jeg (ja, ja - man kan godt tale om indspist katteverden her! :smiley: ) tog hjem efter i hvert fald Leo… Ved at fordele katte fra andre udstillere i flere bure gik puslespilet så op…
Så Leo blev hevet ud af sin elskede løbegård og troppede op til en fremvisning med græs i bukserne, grus på poterne og rent ud sagt usoigneret - installeret i lækker rød/sort taft og gyldent satinbundtæppe… vældigt passende udstyr for min møgbeskidte Nattens Dronning -LOL

Leo hyggede sig gevaldigt… så meget, at da konkurrencen om “mest snakkende kat” kom og jeg tog hende op i forventning om hendes sædvanlige knurren, brummen, syngen og hvæsen… ja da sagde kræet ikke en lyd, ud over en ganske stille spinden :argh: Dåmme dyr :smiley:

Tak allesammen for en rigtig dejlig og hyggelig dag :ok:

Hvor var det skønt igen at se Leo :thumbup: Og hun tog det super afslappet på ryggen i buret med alle 4 stænger i vejret :tihi: Smukke kat :hjerte: