Kattegale APP

Da jeg har måtte nulstille min mobil skal jg hente alle app igen, men kan ikke finde vejledningen til at finde Kattegales app :slightly_frowning_face:

Du skal finde DiscourseHub app’en :slight_smile:
Det er den man bruger til at logge ind på kattegale med.

1 Synes om

Super tak, kunne godt huske jeg skulle via en anden app, men kunne ikke huske hvad den hed :tak:

Jeg synes discourse app’en fungerer virkeligt dårligt, så jeg har i stedet lagt hjemmesiden som en ‘app’ på telefonen.

Android:
Tryk på de tre prikker → vælg føj til startskærm
Siden ligger nu som en app i applisten, og kan trækkes ud på skrivebordet (hvis man vil det) :slight_smile:

jeg synes den fungerer “nogenlunde” :slight_smile: men jeg er mindst lige så meget på via browser på ipad eller pc som jeg er på via app på telefonen.

efter at have været inde på discourse app’en, så er jeg sikker på det også er den løsning jeg valgte sidst, så må lige se om jeg kan finde ud af at gøre det igen

Nogenlunde var bare nok til, at jeg blev irriteret :sweat_smile: Især fordi det virker super gennem browser/som app-side på telefonen :slight_smile:

2 Synes om

Jeg gider ikke app’en. Jeg kører KG på en fane i Safari på min iPhone og iPad. Det fungerer super fint her.

1 Synes om