. o O marts tanker

Det virker fint her. :slight_smile:

1 Synes om

Her virker den fint

1 Synes om

Tak @Tea og @Jeanette . Jeg afinstallerede og geninstallerede, og nu kører det igen👍

6 Synes om

Jeps det var den

2 Synes om

Er der en app, der hedder kattegale? Er den i AppStore?

Der er lidt forklaring her. :smil:

Mener også det er denne blå Øverste linje
Taget en skærm print

1 Synes om

Tak til @PiaB :heart_eyes_cat: Nu er jeg også på app​:blush:

3 Synes om

Nå efter jeres anbefalinger spurgt jeg til voks dugen

Jeg fik en ny :thumbup:

Men de havde ikke mere af den

Nu jeg skulle have sendt, valgte jeg og få en påske dug også

Ved bare ikke om det er for meget, men det er jo kort tid den er på

6 Synes om

Sikken skøn påskedug :thumbup:

2 Synes om

Den er herlig og når den kun skal bruges kort, så holder den forhåbentlig længe :wink:

2 Synes om

Lige dumt ?

Kan huske da jeg var lille, og mormor og bedste far huskat blev med killinger nogle gange, ja det var den gang
der fik hun en kasse med gamle klude i som blev skiftet nogle gange

Hvad bliver der brugt nu om dage?

Engangs “bleer” eller ?

1 Synes om

Certificeret Egyptisk bomuld :klappekat:

3 Synes om

Der bliver brugt ligeså meget forskelligt som der er missemødre :wink:
Nogle har fødekasser, andre bruger huler, eller flyttekasser. Underlaget kan være en skumgummihynde, håndklæder, flonel lagner, engangstissestykker til selve fødslen, gamle bomuldslagner, fleecetæpper, uldtæpper you name it… Det er et spørgsmål om temperament både fra opdrætter og missemor :slight_smile:

Jeg bruger såvidt missemor er med på ideen en fødekasse af træ. Den er isoleret med flamingo mellem to lag træ i bunden. Derefter er der et stykke uldtæppe, efterfulgt af enten bomuldslagen eller flonel. Øverst ligger 2 - 3 tissestykker, der kan fjernes i løbet af fødslen, hvis det er meget snasket.
Men eg har også haft en missemor, der ville føde i en hule af plys… så enedes vi om (missemor nægtede at være andre steder) at det var ok, og så kom de små i fødekassen, da det var overstået.

5 Synes om

Ungen vil farve hår (okay, det må han gerne), men vil bare gøre det på et offentligt toilet nede ved stranden og så hoppe i havet :flushed:

Der sagde jeg altså nej, så må han komme herhjem og gøre det, Lillebælt har det slemt nok uden hårfarve :see_no_evil:

2 Synes om

Jeg kan ikke lade være med at sidde og klukke over denne her:

https://vm.tiktok.com/ZGe5kXL5w/

2 Synes om

Jamen ja okay så Amazon Prime, jeg ser da bare min serie med engelske undertekster, når nu I har valgt at danske undertekster skal være spanske :joy:

4 Synes om

Hmm … :gruble:

8 Synes om

De arbejder da ikke for hurtig :lol:

4 Synes om

Syndes jeg er lidt træt, kan man se dyner inden 20

Op kl 2 ud af huset kl 5 hjem kl 16:45

2 Synes om

Hvad tid skal du være til møde siden du skal hjemmefra klokken 5 ? :yikes:

2 Synes om