Kattegård - nu inkl. katte (spam)

Hej HolmeInc

Det er godt nok ikke tit jeg kommer herind mere, men kan da lige se om jeg kan finde nogle billeder i gemmerne :slight_smile:

Opdateret: Når jeg kigger i toppen af denne tråd, så kan jeg godt se billederne? Er det i denne tråd du mener at de mangler? :slight_smile:

@Cecilie89: Jeg kan heller ikke se dem - det kan skyldes, at du har billederne liggende et sted, som der tillades acces til når de åbnes fra din egen PC, men ikke fra andre lokationer…?

EDIT: Det er så ikke umiddelbart rettigheder der er udfordringen - kan fint se billederne, når jeg kopierer linket ind i en browser, eller bare åbner i nyt vindue… :wink:

@RuneS: Gør Discourse “noget” ved links, der evt. kan forklare forskellen? :thinking:

Hej Dorte

Photobucket kommer billederne fra. Jeg har prøvet at logge derind nu, og kan se at de har ændret antallet af billeder der må være på en gratis konto, siden jeg sidst var derinde for 4 år siden. Jeg har derfor slettet ret mange billeder derinde, i håbet om at det hjælper med at se billederne herinde i første hug.
Virker det bedre nu?

Ja nu kan jeg se billederne - super og tak for hjælpen! :slight_smile:

I Chrome, ja - i Firefox, nej… :face_with_raised_eyebrow:
Her dog tidligere haft bøvl med KG i FF, så det er muligvis fortsat konstallationen der driller.

Smukke katte, i øvrigt! :slight_smile:

Godt at høre :+1: :slight_smile:
De fleste af mine andre tråde herinde er vist så langt nede på listen, at det ikke gør alverden at alle billederne ikke længere kan ses :wink:

Mystisk, men jeg bruger ikke selv Firefox, så ved ikke hvorfor det driller.

Men mange tak, de er søskende og fyldte 9 år i december :slight_smile:

6 Synes om

Det var fordi du også er på katteindhegning.dk og for at linket tilbage derfra, er det bedst med billeder :slight_smile: