Jeg har ikke astma, men de andre har ret i, at jeg virkeligt ikke kan med støv fra grus. Får det nærmest skidt (godt manden har to arme )
Vi er glade for EverClean uden duft. Jeanette har ret i navnet. Det er den, vi har prøvet, der støver mindst. Ud over den, så er der Absolut. Vi har prøvet en hvid, men den grønne skulle støve endnu mindre (den der hedder fin, ikke ekstra fin).
Ellers generede træpiller i bakkerne heller ikke, men det stoppede vi med, fordi kattene helt klart hellere ville have betonit.
Vi købte 2 prøveposer af denne og de var rigtig gode med minimal støv. Så bestilte vi en halv palle og fik dem leveret, det var en ny forsyning og føj hvor de støver
Har du et billede af den i bruger, for vi skal have købt nyt hjem. Elsker ever cleans, men den er altså dyrt for os at bruge herhjemme, men den har vi i camperen.
Yep vi havde også den grønne vi syntes ikke den støvede men døjede med den ikke klumpede så godt, klumpen faldt lidt fra hinanden når man samlede den i skovlen og rystede den lidt for at si gruset fra.
vi har 4 bakker med 2 og 2 i af hvert mærke og vores bruger kun de bakker med det hvide grus så vi har brugt det andet til vores killinger når de gik fra det ikke klumpende
Har i gulvvarme, vi har prøvet en enkelt af den sort, men den stod på vores badeværelse og der kunne klumperne ikke holde, dette var grunden til vi valgte den grønne, men her har den heller ikke været så god som prøveposen
Nej ingen gulvvarme for det huskede jeg nemlig du havde nævnt så de står netop ikke på badeværelse eller gangen hvor vi har gulvvarme samt ude ved hankatten er samme problem (nu løst ved rullebakke så man ikke skal si med skovl der holder de ok.)
Den hvide ja er den sorte og den grå er den grønne. Den hvide består af fine, mellem og store klumper for at give det et mere fint grus det er lidt som at have sand ish i hånden (uden helt at være det ) den grå er kun store klumper og stabler sig agtig jeg kan eks ikke folde hånden ud som du kan se jeg gør med det grå for ellers glider det af hånden de ligger det grå bare fordi det er kun store klumper (håber det giver mening) den sorte er finer end den grønne.
Det er jo natur produkter, så det er aldrig helt ens. Og indimellem virker det til at man får “bundskrab” fra siloen, så en pose eller 3 støver helt vildt, selvom mærket ellers normalt er godt