Kattegrus til kat med astma

Det kan der selvfølgelig være noget om, men her var det hele pallen der støvede vild meget, vi har heldigvis kun 1 sæk tilbage

hos agrosam https://agrosam.dk/vare-kategori/produkter/kattefoder/
Du kan også nøjes med 1/4 eller 1/2 palle

1 Synes om

Billedet er af det ultra fine. Det har vi prøvet og synes det støver helt vildt :see_no_evil:

1 Synes om

Absolut synes jeg også er godt. Har prøvet alle varianterne, og nogle af dem fra flere forskellige paller/købstidspunkter. Tigerino synes jeg heller ikke har støvet så slemt? Men har ikke brugt det i ret lang tid pga den høje fragpris fra Zooplus nu om dage.

Hvor bor du henne af? Jeg er med i en palle, hvor vi er gået nogle stykker sammen om at købe en palle, og får så af hinanden når vi ses til udstillinger og lign. Bor du i nærheden af en af os må du helt sikkert gerne købe nogle sække og prøve :slight_smile:

:joy: Der kan man se her er vi støvfrie og super glad for lige den. Vi er nok heldige

Vi prøvede denne nye fra Zooplus HOLD k@ft den støver ! :mask:

Vi så den også var med kul og nysgerrige på at sammenligne den med Absolut, gå langt uden om den. Der stod støvsky op hver gang man roede bare lidt i grusen også når katte gravede.

1 Synes om

Det bedste kattegrus, jeg har prøvet - også i forhold til at støve - er Tigerino. Nu har vi ikke problemer med astma og lignende her i huset, så om det kan holde til en nærmere kontrol i den sammenhæng, kan jeg ikke garantere. Men jeg har prøvet mange andre mærker, og Tigerino er langt det bedste - også på andre måder, men det er jo en anden sag.

Hvor er I søde - jeg bor i Albertslund :slight_smile:

Jeg bruger pt CatSan ultra, og det støver faktisk meget lidt - men det kunne jo være, at der var noget bedre :slight_smile:

1 Synes om

Ja, det er lidt langt væk fra os i forskellige dele af jylland :smil: Hvad bruger I pt til koraterne, @velfa?

Er det ikke den hvide (sort label), I et glade for? Den er bare fin, ikke ultra fin.

Sjovt, jeg syntes Tigerino støvede alt for meget, da vi prøvede den :see_no_evil:

1 Synes om

Prøv EverClean :slight_smile: Det er som sagt det mindst støvende, vi har prøvet. Det fås tit på tilbud i Petworld, og selvom det ikke er verdens billigste grus, så må det være ok i pris til 2 katte. Her bruger vi det, selvom vi har 5 :tihi:

Jow :joy::see_no_evil: nåå ja