Det kan der selvfølgelig være noget om, men her var det hele pallen der støvede vild meget, vi har heldigvis kun 1 sæk tilbage
hos agrosam https://agrosam.dk/vare-kategori/produkter/kattefoder/
Du kan også nøjes med 1/4 eller 1/2 palle
Det kan der selvfølgelig være noget om, men her var det hele pallen der støvede vild meget, vi har heldigvis kun 1 sæk tilbage
hos agrosam https://agrosam.dk/vare-kategori/produkter/kattefoder/
Du kan også nøjes med 1/4 eller 1/2 palle
Billedet er af det ultra fine. Det har vi prøvet og synes det støver helt vildt
Absolut synes jeg også er godt. Har prøvet alle varianterne, og nogle af dem fra flere forskellige paller/købstidspunkter. Tigerino synes jeg heller ikke har støvet så slemt? Men har ikke brugt det i ret lang tid pga den høje fragpris fra Zooplus nu om dage.
Hvor bor du henne af? Jeg er med i en palle, hvor vi er gået nogle stykker sammen om at købe en palle, og får så af hinanden når vi ses til udstillinger og lign. Bor du i nærheden af en af os må du helt sikkert gerne købe nogle sække og prøve
Der kan man se her er vi støvfrie og super glad for lige den. Vi er nok heldige
Vi prøvede denne nye fra Zooplus HOLD k@ft den støver !
Vi så den også var med kul og nysgerrige på at sammenligne den med Absolut, gå langt uden om den. Der stod støvsky op hver gang man roede bare lidt i grusen også når katte gravede.
Det bedste kattegrus, jeg har prøvet - også i forhold til at støve - er Tigerino. Nu har vi ikke problemer med astma og lignende her i huset, så om det kan holde til en nærmere kontrol i den sammenhæng, kan jeg ikke garantere. Men jeg har prøvet mange andre mærker, og Tigerino er langt det bedste - også på andre måder, men det er jo en anden sag.
Hvor er I søde - jeg bor i Albertslund
Jeg bruger pt CatSan ultra, og det støver faktisk meget lidt - men det kunne jo være, at der var noget bedre
Ja, det er lidt langt væk fra os i forskellige dele af jylland Hvad bruger I pt til koraterne, @velfa?
Er det ikke den hvide (sort label), I et glade for? Den er bare fin, ikke ultra fin.
Sjovt, jeg syntes Tigerino støvede alt for meget, da vi prøvede den
Prøv EverClean Det er som sagt det mindst støvende, vi har prøvet. Det fås tit på tilbud i Petworld, og selvom det ikke er verdens billigste grus, så må det være ok i pris til 2 katte. Her bruger vi det, selvom vi har 5
Jow nåå ja