Kattehandler(?)/Svindler (KG)

Der er så vidt jeg ved beviser på det :frowning:

Hehe ja er godt klar over det ikke er MB vi taler om :stuck_out_tongue:

Okay det var jeg ikke klar over, syntes bare det er vildt og sætte så meget igang hvis ikke det passer.

Nu har jeg læst det hele igen…jeg må overse noget, for jeg kan ikke se beviser på noget som helst…bare en masse skriveri/påstande om svindel med penge/regninger, mange katte/hunde, trusler og en shady udlejer…Forstår heller ikke helt om det er Lone han snakker om :frowning: …men han har da fået os op af stolene igen…

så vidt jeg har forstået på det hele bliver beviserne lagt ud,der er en dyreorganasition der har haft hende i kikkerten i længere tid,spørg mig ikke hvordan,da jeg ikke ved alt
Men hvis det passer er det frygteligt og det er der desværre noget der tyder på

hmm MM har endnu engang været om sig men er der nogen af jer der ved om det egentlig passer og hvilke af tingene der er beviser for ?

hvis jeg har læst rigtigt så har Lone (jf MM) lavet følgende numre,

  1. svindlet en kautionist (sur røv - det er risikoen når man kautionerer)
  2. haft 50 katte som vanrøgtes… (hvis det er sandt skal hun hænges, brændes og koges men ER det sandt??? )
  3. bestilt kattemad m.m. i andres navne til andre ( det er sælgers problem for det er fjernkøb - det er irriterende men køberne der ikke har købt tingene hænger jo ikke på det - de kan bare nægte modtagelse… )
  4. blevet anmeldt for vanrøgt til db og chikanerer nu en anden end den der anmeldte hende (ret uheldigt - det kan man blive straffet for)
  • nogle småting jeg ikke rigtig kan finde hoved og hale i…

men kender nogen af jer Lone og ved om det passer (if anything) og hvad hendes forbindelse er til MM - uover venners venner ? Lones version er lige så lidt interessant som MM’s - det kunne jo være rart at høre fra dem det rent faktisk handler om… nogen der kender dem ??

og hvis der er hold i noget i af det og ISÆR det med kattene - er det så noget der skal gøres noget ved??

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

øhh Hanne skal du ikke lige lure på det sidste bogstav igen :S

Hmm kommer kun til forsiden, er tråden slettet??

Enig -thumbs[/quote]

Jeg vil også gerne vide det. Åbenbart er jeg blevet “frosset” derinde indtil d. 15/7 -LOL fordi de i følge dem selv længe har holdt øje med mine negative kommentarer ved folks annoncer.

KG vil simpelthen ikke hjælpes. Jeg er så ærgerlig over det på kattenes vegne.

Jeg ved at Mega købte nogle Maine Cooner fri, som kom til Lone efter at have været mellemlandet et andet sted, hvor de var bragt til dyrlægen, før de skulle til Lone L. Så jeg går udfra at Mega har fulgt kattene og kender noget til sagen.

øhh Hanne skal du ikke lige lure på det sidste bogstav igen :S[/quote:1fxlbbg5]

Jo ups… Sorry der er jo ikke, vores alle sammen skønne Qvinde…

Hmmm, jeg blev ski også frosset… hmmm [smilie=hate-boid.gif]

Ja jeg kan så heller ikke kommentere noget, da jeg hverken kan se tråden på KG, eller regne ud hvem i snakker om.

Hold da op, jeg er også blevet frosset [smilie=hate-tunz.gif]

Sjov fornemmelse -LOL

velkommen her i det kolde… -love

velkommen her i det kolde… -love[/quote]

Taaaark søde -hæhæ

Kan ikke læse linket, da det er væk, men fortæl mig at det IKKE er den LONE som får mig op i det røde felt der huserer igen!

-sorry -sorry -ifryseren -fryserheltvildt Så kom turer også til dig -høhø -høhø

Det er denne Lone det handler om: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … serID=4855