Kattehandler(?)/Svindler (KG)

-sorry -sorry -ifryseren -fryserheltvildt Så kom turer også til dig -høhø -høhø[/quote]

Ja, de SKULLE jo prøves -hæhæ

Det er denne Lone det handler om: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … serID=4855[/quote]

Linket virker ikke, når man er -ifryseren
mvh Camilla

Det eneste jeg fik læst af den tråd var selve tråden, og de første 5 svar hvor der stod “skriv pb om hvem det er”

Så jeg aner slet ikke hvad der er sket.

Og er Lone ikke hende der plejer at tage nødstødte katte ind?

Jeg er lost…

Det er denne Lone det handler om: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … serID=4855[/quote]

Linket virker ikke, når man er -ifryseren
mvh Camilla[/quote]

Du skal bare logge ud fra din egen bruger, så kan du se alt på kg igen :slight_smile:

De to gamle MCO-piger, jeg løskøbte fra DBA, kom ganske rigtigt op til Lone L (Kattenes Paradis) via Ditte (Dhejne), hvor de opholdt sig forinden.
Jeg har siden talt med Lone et par gange - Sidst fik jeg at vide, begge piger er neutraliseret (venter på attestation derfor og billeder af dem), er faldet godt til, og hende, der skulle være mest sky, sover i arm om natten.

Da jeg bor på Sjælland og hverken har bil eller kørekort, har jeg ikke mulighed for ved selvsyn at se, hvordan det ellers står til, men da Lone opfordrer enhver, der har lyst, til at komme på uanmeldt besøg, ville det da være betryggende, hvis nogen ville tage mod invitationen - gerne i nær fremtid.

Jeg har selvfølgelig fulgt tråden på KG nøje, og da jeg også kender KG, har jeg sent i nat kopieret hele tråden + de tre skrivelser (vedr. kautionen) med navn og adresse, som svarer overens med de oplysninger, jeg selv har.
Bortset fra det, må denne del være en privat sag, som i bund og grund ikke vedrører andre end de involverede, selvom det selvfølgelig gør mig ondt for kautionisten på kun 18 år.

Den Lone som jeg tænker på havde en død kat hulk hulk, -græd -græd ( -brækkesig ) og som det viste sig slet ikke var død, men som hun forsøgte at videresælge fordi den var syg, Den hed Elliot og hun havde også en perser der hed Ann…er det den Lone???

Nej… Linket til lone finder du et par svar længere oppe.

øhh Hanne skal du ikke lige lure på det sidste bogstav igen :S[/quote:2swfkndy]

Jo ups… Sorry der er jo ikke, vores alle sammen skønne Qvinde…

Hmmm, jeg blev ski også frosset… hmmm [smilie=hate-boid.gif][/quote:2swfkndy]
-ked -græd -ked -græd -ked -græd -uha du troede det var mig -græd -græd -græd -bleg

øhh Hanne skal du ikke lige lure på det sidste bogstav igen :S[/quote:1d86iznt]

Jo ups… Sorry der er jo ikke, vores alle sammen skønne Qvinde…

Hmmm, jeg blev ski også frosset… hmmm [smilie=hate-boid.gif][/quote:1d86iznt]
-ked -græd -ked -græd -ked -græd -uha du troede det var mig -græd -græd -græd -bleg[/quote:1d86iznt]

-uha nej nej uha nej… slet ikke… årh nej… Dig… nej, det gjore jeg ikke, nej, nej næh nej

øhh Hanne skal du ikke lige lure på det sidste bogstav igen :S[/quote:3xcwberf]

Jo ups… Sorry der er jo ikke, vores alle sammen skønne Qvinde…

Hmmm, jeg blev ski også frosset… hmmm [smilie=hate-boid.gif][/quote:3xcwberf]
-ked -græd -ked -græd -ked -græd -uha du troede det var mig -græd -græd -græd -bleg[/quote:3xcwberf]

-uha nej nej uha nej… slet ikke… årh nej… Dig… nej, det gjore jeg ikke, nej, nej næh nej[/quote:3xcwberf]

-kramer -rækketunge -møzkram

Øhh Hanne og Mb hvorfor er I frosset, men ikke trådstarter???

Jeg tror vi blev frosset for at skrive i en annonce -ked

Jeg tror vi blev frosset for at skrive i en annonce -ked [/quote]
Jep… Alle der har skrevet i den er frosset

Nå okay… ku altså heller ikke helt forstå det!!!

Jeg er bleve frosset på KG er i også det??

Okay jeg kunen bare have læst hvad i har skrevet LOL

Hvis nogen har de konkret beviser på forholdene hos Lone L som har haft hjemmesiden Kattenes Paradis, vil I så ikke lægge dem på herinde. At hun ikke har betalt husleje har jo intet med katte at gøre. Jeg kan huske, at jeg på Lone’s hjemmeside (da den kørte) så, at hun havde skrevet, at nogle af kattene blev videreformidlet, når de var kommet på højkant. Hun nævnte også noget med priser for kattene på hjemmesiden.

Jeg har hele tiden haft indtryk af, at Lone L ikke selv har beholdt alle de katte, hun har taget til sig - i modsætning til f.eks. Dorte.

Jeg synes, det er vigtigt at informere, når katte ikke får den pleje og omsorg, de skal have. Men det er også meget vigtigt med beviser. Jeg ville selv være meget ked af at blive hængt ud for noget jeg ikke har gjort - eller som jeg skulle have gjort, hvis ikke det er sandt.

Som jeg skrev tidligere, så kan jeg ikke udtale mig som selve sagen, da jeg ikke har set nogle beviser eller selv har set, hvordan det står til hos Lone.

http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … G_ID=42764

Kopier (som jeg har) af brevene er KUN fra advokat til Lone samt kautionist og har INTET med kattene at gøre.
De er derfor os uvedkommende.

Enig -thumbs