Som de fleste ved overtog jeg katteindhegning.dk fra Finn Frode i sommeren 2020 og i december overtog jeg domænet og er i gang med at flytte det til min egen server.
I forbindelse med flytningen kommer der en generel opdatering af layout, primært fordi jeg laver den nye side i WordPress som har større sikkerhed og som jeg får hostet sammen med mine andre domæner.
Ideen med det nye design er at den skal være i grønne toner, grøn fordi det symboliserer håb og natur. Håb om at det gode budskab om at have indekatte og eller katte i indhegnet have giver kattene et dejligt liv.
Men at finde de rette farver er godt nok ikke verdens nemmeste og jeg tænker derfor at jeg vil spørge jer hvad I syntes, håber I er med på “legen” og er friske på at give input både til farver men så sandelig også til indhold. Ja det er min og det er mig der administrerer den, men det er vores alles budskab og kun ved hjælp fra jer bliver den rigtig god.
Og som den kvikke observerer så ligger den originale på katteindhegning.dk og den nye ligger på felinefencing.com - de to bliver lagt sammen når jeg er færdig med design, men her i overgangen er det nemmest at holde dem for sig så der ikke mistes brugere eller klik
Jeg har lavet 3 forslag, men har I nogle andre farvekombinationer i det grønne farveområde, så må I meget gerne skrive HEX koderne i kommentarer så laver jeg nogle screen shots med dem også.
Lys grøn
Mellemgrøn
Mørk grøn