Katteklubbens Halloweenudstilling i årslev 20-21/10 2012

Det har jeg fået at vide af en i MCOklubbens bestyrelse at de venter på at få at vide? :slight_smile:

[QUOTE=galath;934455]Alle de andre obligatoriske felter som mor og far og alt det, man ikke kender ved en huskat, har jeg bare udfyldt med -, og det fungerer fint nok. Så det er ikke, fordi jeg ikke kan finde på noget at skrive i feltet :slight_smile:

Problemet er, at stambogsfeltet kun er synligt, hvis jeg krydser af, at katten er en racekat. Hvis jeg krydser af, at det er en huskat, kommer feltet ikke frem - og det skal det jo heller ikke. Men så nytter det bare ikke noget at forlange, at det er udfyldt, før man kan få lov at tilmelde sin huskat :)[/QUOTE]

Okay, det lyder så mærkeligt… Går ud fra at du har sendt en mail til den ansvarlige med henvendelsen? :slight_smile:

Nej endelig en 2 cert -2 dage i Katteklubben , selvfølgelig lige i den måned jeg ikke har råd til to dage :tihi::tihi::tihi:
Jeg har også hørt røgter om MCO Breed BIS.
Håber at der snart kommer en udmelding om det er rigtig , så vi kan får tilmeldt en af dagene .:slight_smile:

Jeg kommer med Haley, begge dage.

Narj da :slight_smile:

Jeg skrev det her, fordi jeg tænkte, nogen måske kunne fortælle mig, hvad jeg skulle gøre. Fx andre, der skulle tilmelde huskat. Jeg er jo ikke så vant til det her, at jeg kan gennemskue, om det er mig, der gør noget forkert. Men hvis andre har samme problem, så er der vel en rimelig chance for, at det faktisk ER et problem og ikke bare skyldes mig, og så kan der være basis for at kontakte den ansvarlige. Hvem er det i øvrigt?

Inge Nord skriver det i sin leder i Kattemagasinet . . . . . og jeg har siden skrevet til klubben og spurgt om, hvilken dag de agter at afholde det, og der blev svaret, at det NOK blev lørdag, da dommerne jo skulle hurtigt hjem om søndagen, men at det ville blive annonceret i god tid.

Jeg syn’s jo at go’ tid er overskredet nu . . . . tror jeg venter til 5. maj 2013, hvor Racekatten afholder Breed BIS (hvis vi ellers kan samle 50 MCO - (jeg har mine tvivl - her på Sjælland)

Jeg kører med hvis vi gør det om søndagen. (jeg skal nemlig arbejde lørdag og kan ikke snige mig uden om det desværre:()

Hvis Annie kan køre om søndagen så kommer jeg med Cooper…

Hvilken dag præmieres hvilke topkatte, der står begge dage på fd hjemmeside og intet på katteklubben.

Er der nogen fra Nord jeg kan køre med? :slight_smile:
Kan ikke overnatte hos venner, da de er midt i flytning på det tidspunkt :slight_smile:
Men er ikke sikker på jeg kan tage den tur alene :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;934795]Er der nogen fra Nord jeg kan køre med? :slight_smile:
Kan ikke overnatte hos venner, da de er midt i flytning på det tidspunkt :slight_smile:
Men er ikke sikker på jeg kan tage den tur alene :)[/QUOTE]

Jeg kommer desværre fra syden :cool:

Jeg overvejer stadig, hvilke kattemisser der skal med denne gang :gruble:

Skal jeg bare skrive til katteklubben, at jeg har sådan et dersens gavekort liggende? :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;934977]Jeg kommer desværre fra syden :cool:

Jeg overvejer stadig, hvilke kattemisser der skal med denne gang :gruble:

Skal jeg bare skrive til katteklubben, at jeg har sådan et dersens gavekort liggende? :)[/QUOTE]

Når du har tilmeldt, skriver du til kasseren at du ønsker at betale med gavekort.
Du skal så oplyse numrene på kortene.

[QUOTE=PiaR;934989]Når du har tilmeldt, skriver du til kasseren at du ønsker at betale med gavekort.
Du skal så oplyse numrene på kortene.[/QUOTE]

Super :slight_smile:

Tak for svar :slight_smile:

Så har jeg tilmeldt tre små piger til lørdag :slight_smile:

IC DK Hass Betty Boop, NFO n 22, i klasse 5
DK Robdrups Røskva, NFO w 64, i klasse 11
DK Robdrups Cikorie, NFO n 23, i klasse 12

ØV, mine små bliver først 3 mdr den 2.11. så har ingen jeg syntes trænger til at blive luftet. Håber I andre får en god dag.

SERVICEMEDDELSE:

  • Der er MCO breed BIS lørdag og BOB begge dage :slight_smile:

Når MCO BIS er om lørdagen, kommer jeg muligvis søndag - hvis jeg kan få weekenden fri af andre planer… De fleste af korthårsdommerne (godt sammensat panel i øvrigt:ok:) ser ud til at være allrounddommere, så der er større chance for at få evt dommerønske opfyldt om lørdagen:gruble:

Så burde jeg kunne nå Petshow i Randers lørdag:ok: - vil nogen sende mig en pb med mere info:? Måske jeg kan lokke flere med :wink:

Det må vi lige finde ud af så :slight_smile:

Ville gerne afsted lørdag, men det kræver jeg kan hitte et lift for gemalen har vagt

Er der måske nogle fra Sjælland, der kører forbi Hrönn (Skattekat), og som kan tage en stor sutsko til Skaldepanden med?

Ville blive svært begejstret hvis det kunne blive om søndagen.