Katteklubbens Halloweenudstilling i årslev 20-21/10 2012

Så skynd dig ind og meld til :wink:

Hvis der er nogen der kunne tænke sig samkørsel med Helene og undertegnede om søndagen må de lige sige til :slight_smile:

Jeg lægger gerne bil til, det er en stor Ford Mondeo st. car, så mon ikke vi kan være 4 med katte og pakkenelliker :slight_smile:

:wehu: er netop på vej hjem fra arbejde og melder til straks jeg er kommet ind af døren :juhu:

[QUOTE=milos mor;935082]SERVICEMEDDELSE:

  • Der er MCO breed BIS lørdag og BOB begge dage :slight_smile:

    [/QUOTE]

Og det stemmer ikke overens med det som står på KK’s hjemmeside . . . . sorry

KLIP :

Der kåres Best of Best begge dage.
Lørdag præmieres FD topkatte
Søndag afholdes der ydermere Breed Bis på MCO

Det er jeg temmelig sikker på, jeg kan klare. Hvis det altså er én, der er færdig d. 21. september :slight_smile:

ØV Helene og Annie, at I ikke kommer lørdag :frowning:

Ja, det er lidt øv :frowning:

Skal vi sende et tæskehold til den der laver Helenes vagtplan?

[QUOTE=DK Thomani;935368]Ja, det er lidt øv :frowning:

Skal vi sende et tæskehold til den der laver Helenes vagtplan? [/QUOTE]

God ide!

Ja det er virkelig øv! :frowning:

[QUOTE=DK Thomani;935368]Ja, det er lidt øv :frowning:

Skal vi sende et tæskehold til den der laver Helenes vagtplan? [/QUOTE]

HAHA…! :lol: se dét er noget jeg faktisk ville betale for at se!

[QUOTE=galath;935358]Det er jeg temmelig sikker på, jeg kan klare. Hvis det altså er én, der er færdig d. 21. september :)[/QUOTE]Sutskoen har været færdig i længe, så den skal faktisk blot afhentes hos Hrönn (som bor et sted på Sjælland) og medbringes på udstillingen.

[QUOTE=Gugger;935348]Og det stemmer ikke overens med det som står på KK’s hjemmeside . . . . sorry

KLIP :

Der kåres Best of Best begge dage.
Lørdag præmieres FD topkatte
Søndag afholdes der ydermere Breed Bis på MCO[/QUOTE]

Jeg ved ikke andet end at det var den besked jeg fik fra KK’s formand tidligere idag da jeg spurgte hende men måske hun ikke ikke ved det?

Det er en fejl på hjemmesiden:

Lørdag: BreedBis for MCO præsentation af fd topkatte
Begge dage Best of Best

Det vil blive rettet på hjemmesiden hurtigst muligt - citat: Inge Nord :slight_smile:

Jeg kommer søndag med:

Thomanis Sheldon Lee Cooper

Ihh jeg glæder mig allerede :juhu:

Ok tak for det så ved jeg hvad dag jeg skal komme :smiley:

Vi kommer nok også… sandsynligvis begge dage. Ved ikke helt endnu, hvem der får lov at komme med.

[QUOTE=milos mor;935395]Det er en fejl på hjemmesiden:

Lørdag: BreedBis for MCO præsentation af fd topkatte
Begge dage Best of Best

Det vil blive rettet på hjemmesiden hurtigst muligt - citat: Inge Nord :)[/QUOTE]

Sikke da noget rod . . . . . godt at vi fik snakket om det herinde - så det kunne blive rettet. Ikke så smart hvis MCO-folket strømmede til med tilmeldinger til søndag . . . :-))

Jeg tror også jeg skal med mine KBL piger… Begge to men kun Lørdag. Og denne gang vil jeg IKKE være syg!!!

Efter idag VIL jeg simpelthen af sted :slight_smile: Det falder i den grad lige til Diones højreben at være på udstilling :slight_smile:

Jeg har lige tilmeldt den sædvanlige trio :smiley: Ih jeg glæder mig allerede!

Jeg er i et STORT dilemma :frowning:

Jeg ved ikke, hvem jeg skal have med.